مطالب مرتبط:
ضربات سهمگین مقاومت به نیروهای صهیونیست در جبهه های نبرد غزه
ویرانی و کشتار شوکه کننده در بیمارستان شفا غزه/شمار شهدای غزه به 32 هزار و 916 نفر افزایش یافت
ویرانی و کشتار شوکه کننده در بیمارستان شفا غزه/شمار شهدای غزه به 32 هزار و 916 نفر افزایش یافت/ آغاز تلاش های گسترده برای آتش بس در غزه
ویرانی و کشتار شوکه کننده در بیمارستان شفا غزه/شمار شهدای غزه به 32 هزار و 916 تن افزایش یافت/ آغاز تلاش های گسترده برای آتش بس در غزه
شمار شهدای غزه به مرز 33 هزار تن رسید
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 فروردین 1403 ساعت 12:102024-04-03بين الملل

ضربات سهمگین مقاومت به نیروهای صهیونیست و افزایش شمار شهدای غزه


در صد و هشتادمین روز جنگ غزه در حالیکه تجاوزات صهیونیست ها در مناطق مختلف در جریان است، گروه های مقاومت فلسطین همچنان به هدف قرار دادن سربازان و خودروهای ارتش اشغالگر در مناطق مختلف نوار غزه ادامه می دهند.

- در صد و هشتادمین روز جنگ غزه در حالیکه تجاوزات صهیونیست ها در مناطق مختلف در جریان است، گروه های مقاومت فلسطین همچنان به هدف قرار دادن سربازان و خودروهای ارتش اشغالگر در مناطق مختلف نوار غزه ادامه می دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، گردان های القسام، شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی (حماس) اعلام کرد که مبارزان این گروه نیروهای پیاده اشغالگران را با گلوله های خمپاره در شرق محله التفاح در شهر غزه هدف قرار دادند که تلفاتی در بین آنها برجای گذاشت.

گردان های القسام همچنین نیروهای صهیونیست را در ساختمانی در شرق دیرالبلح با گلوله ضد استحکامات هدف قرار داد که در نتیجه آن این نیروها کشته و زخمی شدند.

القسام همچنین افزود که یک بولدوزر نظامی D-9 اسراییل را با گلوله یاسین 105 در شرق دیر البلح در مرکز نوار غزه هدف قرار داده است.

گردان های القدس شاخه نظامی جهاد اسلامی نیز گفت که تجمعی از سربازان و خودروهای ارتش رژیم صهیونیستی در جنوب غربی شهر غزه را با خمپاره بمباران کرده است.


برچسب ها: گروه های مقاومت فلسطین - صهیونیست - قرار داد - گردان های القسام - گروه های مقاومت - مقاومت فلسطین - مقاومت
آخرین اخبار سرویس:

ضربات سهمگین مقاومت به نیروهای صهیونیست و افزایش شمار شهدای غزه

ضربات سهمگین مقاومت به نیروهای صهیونیست و افزایش شمار شهدای غزه