مطالب مرتبط:
درجه 48 شهرداری کشور ارتقاء یافت
درجه های جدید برای 48 شهرداری کشور
درجه 48 شهرداری کشور ارتقاء یافت
درجه 48 شهرداری کشور ارتقاء یافت
درجه 48 شهرداری کشور ارتقاء یافت
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 فروردین 1403 ساعت 11:402024-04-03اجتماعي

ارتقای درجه شهرداری بندرگز


شهردار بندرگز از ارتقای درجه شهرداری این شهر گردشگری خبر داد و افزود: بندرگز به عنوان تنها شهرداری در استان گلستان موفق شد تا در کارگروه ساماندهی درجه بندی شهرداری ها ارتقا یابد.

- ایسنا/گلستان شهردار بندرگز از ارتقای درجه شهرداری این شهر گردشگری خبر داد و افزود: بندرگز به عنوان تنها شهرداری در استان گلستان موفق شد تا در کارگروه ساماندهی درجه بندی شهرداری ها ارتقا یابد.

محمدعلی آزادی کناری در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه مدارک ارسالی شهرداری بندرگز برای ارتقای درجه در کارگروه ساماندهی درجه بندی شهرداری ها در معاونت امور شهرداری های سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور بررسی شد، اظهار کرد: تأیید ارتقای درجه بندرگز از سوی وزیر کشور به استاندار گلستان ابلاغ شد.

وی با بیان اینکه بر اساس تصمیم اتخاذ شده، درجه شهرداری بندرگز از 6 به هفت ارتقاء یافت، ادامه داد: علاوه بر بندرگز، درجه های جدید 47 شهرداری در اقصی نقاط کشور از سوی وزیر کشور به استانداران پس از بررسی در جلسه کارگروه ساماندهی درجه بندی شهرداری ها در این سازمان ابلاغ شد.

شهردار بندرگز با تأکید بر اینکه وزارت کشور شهرداری ها را بر اساس جمعیت، درآمد و موقعیت جغرافیایی شهر درجه بندی می کند، افزود: درجه بندی شاخصی است که بر اساس آن حقوق و مزایای کارکنان شهرداری تعیی


برچسب ها: شهرداری - شهردار - بندرگز - شهرداری ها - شهرداری بندرگز - ارتقا - ارتقای
آخرین اخبار سرویس:

ارتقای درجه شهرداری بندرگز

ارتقای درجه شهرداری بندرگز