مطالب مرتبط:
بخشی کنترل ترافیک به بخش خصوصی واگذار شود
فعالیت های تولیدی به بخش خصوصی واگذار می شود
دلخوش: اگر به بخش خصوصی بروم حقوقم از مجلس بیشتر است
اظهارات نماینده مجلس به حقوقش/نمایندگان مجلس: من اگر به بخش خصوصی بروم حقوقم بیشتر است
سهم 80 درصدی بخش خصوصی در تامین ارز کشور
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 فروردین 1403 ساعت 15:202024-03-24سياسي

بخش کنترل ترافیک به بخش خصوصی واگذار شود


نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی یکی از تأکیدهای مجلس را واگذاری بخش قابل توجهی از ساختار کنترل ترافیک به بخش خصوصی عنوان کرد.

- ایسنا/فارس نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی یکی از تأکیدهای مجلس را واگذاری بخش قابل توجهی از ساختار کنترل ترافیک به بخش خصوصی عنوان کرد.

جعفر قادری امروز (پنجم فروردین ماه) با حضور در مرکز مدیریت کنترل ترافیک شیراز، با تأکید بر لزوم توسعه سامانه های هوشمند در مدیریت شهری، گفت: در شهرهای توسعه یافته وجود سامانه های هوشمند نظارتی باعث کاهش حضور فیزیکی پلیس برای نظم بخشی به شهر شده است.

او با تأکید بر ضرورت جذب مشارکت های بخش خصوصی در زمینه اجرای سامانه های هوشمند ترافیکی، اظهار کرد: مجلس شورای اسلامی تأکید دارد بخشی قابل توجهی از ساختار کنترل ترافیک به بخش خصوصی واگذار و بازگشت سرمایه آن از محل وصول درآمد جرائم رانندگی تضمین شود.

وی توسعه زیرساخت های ترافیکی از جمله توسعه حمل و نقل عمومی از طریق مترو و اتوبوس را از ضرورت های مهم کلان شهرها در راستای تسهیل ترافیک دانست و گفت: مجلس در اعتبارات هر سال به بخش حمل و نقل عمومی در کلان شهر از طریق پرداخت یارانه و کمک های بلاعوض توجه ویژه دارد، پس مدیریت شهری هم باید با جذب این اعتبارات زمینه را برای توسعه حمل و نقل عمومی


برچسب ها: کنترل ترافیک - سامانه های هوشمند - مجلس شورای اسلامی - نماینده مردم شیراز و زرقان - بخش خصوصی - ترافیک - شورای اسلامی
آخرین اخبار سرویس:

بخش کنترل ترافیک به بخش خصوصی واگذار شود

بخش کنترل ترافیک به بخش خصوصی واگذار شود