مطالب مرتبط:
10 اقدام ویژه برای تحقق جهش تولید
رونمایی از بسته سیاستی دولت برای تحقق «جهش تولید با مشارکت مردم»
تحقق جهش تولید نیازمند برنامه عملیاتی و کاربردی است
برای تحقق «جهش تولید» باید از نخبگان کشاورزی استفاده کنیم
تحقق جهش تولید با مشارکت مردم با افزایش مشارکت بخش خصوصی در سال جدید
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 فروردین 1403 ساعت 18:552024-04-03سياسي

10 اقدام ویژه برای تحقق جهش تولید در آذربایجان شرقی


استاندار آذربایجان شرقی با تشریح 10 اقدام ویژه برای تحقق جهش تولید با مشارکت مردم، از تشکیل قرارگاه جهش تولید در قالب شورای برنامه ریزی و توسعه استان خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی استاندار آذربایجان شرقی با تشریح 10 اقدام ویژه برای تحقق جهش تولید با مشارکت مردم، از تشکیل قرارگاه جهش تولید در قالب شورای برنامه ریزی و توسعه استان خبر داد.

مالک رحمتی در نخستین جلسه قرارگاه جهش تولید با مشارکت مردم، ضمن تسلیت گویی به مناسبت شهادت جمعی از فرماندهان سپاه پاسداران در حمله ناجوانمردانه و بزدلانه رژیم غاصب صهیونیستی، گفت: پیام مشخص این اقدامات ددمنشانه این است که رژیم صهیونیستی در آستانه غرق شدگی قطعی است و این شهادت ها، جبهه مقاومت را پرفروغ تر و با نشاط تر خواهد کرد.

وی افزود: نحوه مواجهه سازمان های بین المللی با رژیم اسراییل، ناکارآمدی نظام حقوقی بین المللی را به اثبات رساند و همه آزادی خواهان جهان این پیام را دریافت کردند که راه صحیح، همان راه مقاومت است که امام راحل بنیان نهاد و رهبر معظم انقلاب هم همواره بر آن تاکید و اصرار دارند.

رحمتی همچنین با اشاره به روز جهانی قدس، گفت: ابتکار امام راحل در نامگذاری روز جهانی قدس ارزش خود را امروز نشان می دهد و یقیناً امسال با توجه به شرارت ها و جنایت های رژیم صهیونیستی، وظیفه همه


برچسب ها: آذربایجان شرقی - جهش تولید - شورای برنامه ریزی و توسعه - استاندار آذربایجان شرقی - آذربایجان - شورای برنامه ریزی - تولید
آخرین اخبار سرویس:

10 اقدام ویژه برای تحقق جهش تولید در آذربایجان شرقی

10 اقدام ویژه برای تحقق جهش تولید در آذربایجان شرقی