مطالب مرتبط:
وزیر ارشاد: سند ملی سبک پوشش ایرانی اسلامی در شورای عالی انقلاب فرهنگی تصویب شد/ ارز مبادله ای برای زائران حج تمتع تخصیص یافته/ امسال مناطق محروم در طرح یارانه خرید کتاب دیده می شود
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: ارز مبادله ای حجاج تمتع تخصیص یافت/ افزایش یارانه فرهنگی و خرید کتاب
کمک های بنیاد مستضعفان به مناطق سیل زده کرمان ارسال شد
خبر مهم رییس کانون بازنشستگان از زمان اعمال افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی
قیمت دلار، یورو و پوند امروز چهارشنبه 29 فروردین 1403| افزایش قیمت دینار عراق
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 فروردین 1403 ساعت 22:502024-04-17فرهنگي

افزایش موسسات فرهنگی در مناطق محروم/ حمایت ویژه بنیاد رودکی از مفاخر موسیقی


وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با تاکید بر اهمیت عدالت فرهنگی در عین حال درباره موضوعاتی نظیر بسته اکران سینماها، دعوت از وزرای تعدادی از کشورها برای حضور در نمایشگاه کتاب، - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با تاکید بر اهمیت عدالت فرهنگی در عین حال درباره موضوعاتی نظیر بسته اکران سینماها، دعوت از وزرای تعدادی از کشورها برای حضور در نمایشگاه کتاب، حمایت از مفاخر موسیقی و.

توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدمهدی اسماعیلی در مراسم گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی و معرفی چهره سال 1402 هنر انقلاب اسلامی که امروز - 29 فروردین برگزار شد با تبریک اعیاد گذشته و پیروزی بزرگ جبهه مقاومت، گفت: خون پاک شهدای ما افتخار بزرگی را برای جهان اسلام آفرید.

انشاالله با پیروزی کامل جبهه مقاومت و برافراشته شدن پرچم توحید در مسجد الاقصی، به زودی نماز وحدت را به امامت رهبر انقلاب در این مکان مقدس برگزار کنیم.

او با بیان اینکه در ایامی که به نام هنر انقلاب اسلامی نام گذاری شده است این مراسم با یاد و خاطره شهید آوینی در حال برگزاری است، اظهار کرد: از دوستان و همکارانمان در سازمان تبلیغات اسلامی و حوزه هنری که امسال هم موفق به برگزاری این رویداد مهم شدند تشکر می کنیم.


برچسب ها: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی - فرهنگ و ارشاد اسلامی - وزیر فرهنگ و ارشاد - هنر انقلاب اسلامی - فرهنگ - اسلام - انقلاب اسلامی
آخرین اخبار سرویس:

افزایش موسسات فرهنگی در مناطق محروم/ حمایت ویژه بنیاد رودکی از مفاخر موسیقی

افزایش موسسات فرهنگی در مناطق محروم/ حمایت ویژه بنیاد رودکی از مفاخر موسیقی