مطالب مرتبط:
ضربه محکم سرایا القدس به اشغالگران غزه/ محاصره تانک های اسراییل در میدان مین
ضربه محکم سرایا القدس به اشغالگران غزه/ محاصره تانک های اسراییل در میدان مین
سردار کرمی : ناامنی در مرز های جنوب شرقی با هدف خارج کردن تمرکز ایران از صهیونیست ها است/ پاسخ قاطعی به تروریست ها دادیم + فیلم
سردار کرمی: ناامنی در مرز های جنوب شرقی با هدف خارج کردن تمرکز ایران از صهیونیست هاست/ پاسخ قاطعی به تروریست ها دادیم + فیلم
حمله جدید صهیونیست ها به خبرنگاران در مرکز غزه
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 فروردین 1403 ساعت 11:252024-04-13بين الملل

شکار پهپاد صهیونیست ها توسط «سرایا القدس» در جنوب غزه


سرایا القدس، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین از شکار پهپاد صهیونیستی در جنوب غزه خبر داد.

- سرایا القدس، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین از شکار پهپاد صهیونیستی در جنوب غزه خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرایا القدس، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد امروز (شنبه) کنترل پهپادی از نوع اسکای لارک را در خان یونس واقع در جنوب غزه در دست گرفت.

به نقل از خبرگزاری شهاب، گردان های القدس، پیش از این نیز به همراه نیروهای عمر القاسم در پاسخ به جنایات اشغالگران، سدیروت و شهرک های اطراف نوار غزه را با رگبار موشکی بمباران کردند.

گردان های القدس تاکید کرد به همراه نیروهای عمر القاسم، سدیروت و شهرک های اطراف غزه را در پاسخ به جنایات اشغالگران اسراییل با رگبار موشکی بمباران کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازرسانه های عبری زبان، همزمان هشت موشک از غزه به سمت سدیروت شلیک شد و صدای آژیر خطر به صدا درآمد.

این در حالی است که مقاومت فلسطین به نبرد طوفان الاقصی در پاسخ به تجاوز بیش از 6 ماهه رژیم صهیونیستی به نوار غزه ادامه می دهد و با نیروهای متجاوز ارتش اشغالگر مقابله می کند.

گردان های شهدای الاقصی نیز اعلام کرد پنج عملیات را در شمال اردوگاه النصیرات در مرکز غزه ظرف 48 ساعت گذشته انجام داده است.


برچسب ها: جنبش جهاد اسلامی فلسطین - جهاد اسلامی فلسطین - جنبش جهاد اسلامی - جهاد اسلامی - القدس - پهپاد صهیونیستی - گردان های القدس
آخرین اخبار سرویس:

شکار پهپاد صهیونیست ها توسط «سرایا القدس» در جنوب غزه

شکار پهپاد صهیونیست ها توسط «سرایا القدس» در جنوب غزه