مطالب مرتبط:
بیانیه مدرسین دروس معارف اسلامی دانشگاه های کشور در حمایت از حمله موشکی سپاه
بیانیه حمایت مجموعه فولاد اکسین خوزستان از پاسخ موشکی سپاه به رژیم صهیونیستی
حمایت زادگاه بنیانگذارکبیر انقلاب اسلامی از سپاه پاسداران
بیانیه حزب موتلفه اسلامی در تبریک پاسخ موشکی ایران به اسراییل
ببینید | تصاویری جدید از حمله موشکی_پهپادی سپاه به اسراییل
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 فروردین 1403 ساعت 12:102024-04-17سياسي

بیانیه مدرسین دروس معارف اسلامی دانشگاههادر حمایت از حمله موشکی سپاه


بیش از 1800 نفر از مدرسین دروس معارف اسلامی دانشگاه های سراسر کشور در حمایت از حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیانیه ای صادر کردند.

- بیش از 1800 نفر از مدرسین دروس معارف اسلامی دانشگاه های سراسر کشور در حمایت از حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیانیه ای صادر کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بیش از 1800 نفر از مدرسین دروس معارف اسلامی دانشگاه های سراسر کشور در حمایت از حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیانیه ای صادر کردند که متن آن به شرح زیر است: متن بیانیه به قرار زیر می باشد: ولقدْ زیّنّا السّماء الدّنْیا بمصابیح وجعلْناها رجومًا لّلشّیاطین وأعْتدْنا لهمْ عذاب السّعیر (سوره ملک، آیه 5) ما آسمان پایین را با چراغهای فروزانی زینت بخشیدیم، و آنها را تیرهایی برای شیاطین قرار دادیم، و برای آنان عذاب آتش فروزان فراهم ساختیم.

طوفان الاقصی بهانه ای بود تا بار دیگر چهره حقیقی و ددمنشانه رژیم صهیونیستی، آمریکا و هم پیمانانشان که با دستان خود گلوی مردم ستمدیده و بی گناه فلسطین را فشرده و ریختن خون انسان های مظلوم در سراسر جهان را روا دانسته، آشکار سازد و حال آنکه امت اسلامی با صبر و تحمل در مقابل جنایات رژیم غاصب و تأسی به سید و سالار شهیدان تا آخرین قطره خون پای اهداف بلندمرتبه دین مبین اسلام ایستاده است.


برچسب ها: دروس معارف اسلامی - سپاه پاسداران انقلاب - حمله موشکی سپاه - معارف اسلامی - اسلامی - حمله موشکی - سپاه پاسداران
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه مدرسین دروس معارف اسلامی دانشگاههادر حمایت از حمله موشکی سپاه

بیانیه مدرسین دروس معارف اسلامی دانشگاههادر حمایت از حمله موشکی سپاه