مطالب مرتبط:
ضرورت تخصیص اعتبار برای مرمت بنای بازار تاریخی اردبیل
بازدید وزیر بهداشت از ابر پروژه بیمارستان 540 تختخوابی ایرانشهر/ مذاکره برای تخصیص اعتبار در سفر استانی رییس جمهور به این پروژه
امام جمعه اردبیل: در خصوص انتقام از اسراییل از سر احساس تصمیم نگیریم
برپایی غرفه کانون های مساجد اردبیل با عنوان «کودک فلسطینی ام»
امام جمعه اردبیل: در خصوص انتقام از اسراییل احساسی تصمیم نگیریم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 فروردین 1403 ساعت 13:502024-04-06اقتصادي

رفع مشکل تخصیص آب برای سه پروژه گردشگری اردبیل


معاون سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل از تعیین تکلیف تخصیص آب برای سه پروژه گردشگری در شهرستان اردبیل خبر داد.

- ایسنا/اردبیل معاون سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل از تعیین تکلیف تخصیص آب برای سه پروژه گردشگری در شهرستان اردبیل خبر داد.

نگار سریع الاطلاق 18 فروردین گفت: با تشکیل جلسه در حضور مسئولان شرکت آب منطقه ای استان مشکل تخصیص آب به سه پروژه گردشگری در محدوده شهرستان اردبیل بررسی و تعیین تکلیف شد.

معاون سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی استان اردبیل افزود: مشکل تخصیص آب به پروژه های گردشگری یکی از مسائلی است که در روند اجرای برخی از پروژه ها وقفه ایجاد می کند و پیرو جلسه قبلی که برای بررسی این موضوع با حضور معاون امور اقتصادی استانداری و مدیرکل میراث فرهنگی استان برگزار شد، این پروژه ها مورد بررسی قرار می گیرند.

وی تصریح کرد: طبق اعلام شرکت آب منطقه ای، در بسیاری از مناطق استان اردبیل مشکلی برای تامین آب برای پروژه های گردشگری وجود ندارد و فقط در برخی از مناطق مثل شهرستان های اردبیل، نمین، نیر و سرعین این مشکل وجود دارد که با توجه به سیاست گذاری اولویت دهی به تامین آب پروژه های گردشگری مشکلات این پروژه ها نیز رفع می شود.


برچسب ها: اداره کل میراث فرهنگی - پروژه گردشگری - گردشگری - اردبیل - میراث فرهنگی - تخصیص آب - گردشگری و صنایع دستی
آخرین اخبار سرویس:

رفع مشکل تخصیص آب برای سه پروژه گردشگری اردبیل

رفع مشکل تخصیص آب برای سه پروژه گردشگری اردبیل