مطالب مرتبط:
یک کشتی در بندر «المکلا» در یمن هدف حمله قرار گرفت
هدف قرار گرفتن دو کشتی در جنوب غرب عدن
حمله پهپادی مقاومت عراق به یک هدف حیاتی اسراییل در ایلات/ حمله موشکی به یک کشتی در دریای سرخ
هدف قرار گرفتن یک کشتی در دریای سرخ/ اتهام زنی ترامپ به بایدن درباره استفاده از مواد مخدر/ سفر حسین امیرعبداللهیان به عمان
هدف قرار گرفتن دو کشتی در جنوب غرب عدن + جزییات
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 فروردین 1403 ساعت 16:452024-04-07بين الملل

عبدالسلام: یمن به هدف قرار دادن کشتی های اسراییلی ادامه می دهد


سخنگوی دولت نجات ملی یمن اعلام کرد ارتش یمن به هدف قرار دادن کشتی های مرتبط به رژیم صهیونیستی تا زمان توقف حملات علیه غزه ادامه می دهد.

- سخنگوی دولت نجات ملی یمن اعلام کرد ارتش یمن به هدف قرار دادن کشتی های مرتبط به رژیم صهیونیستی تا زمان توقف حملات علیه غزه ادامه می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد عبدالسلام سخنگوی انصارالله و مذاکره کننده ارشد دولت نجات ملی یمن روز یکشنبه و پس از دیدار با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی یاران در عمان، بر موضع ثابت صنعاء در حمایت از مردم فلسطین تاکید کرد.

عبدالسلام در جمع خبرنگاران گفت: موضع یمن در خصوص ملت فلسطین، موضعی برگرفته از اخلاق، اصول و مسائل انسانی است.

رهبری یمن و همچنین ملت یمن این موضع قاطعانه را در این جنگ اتخاذ کردند و به هیچ عنوان از این موضوع خود عقب نشنینی نخواهند کرد .

او با اشاره به اقدامات آمریکا علیه یمن برای دست کشیدن از حمایت از فلسطین، گفت: آمریکا تلاش کرد که در توافق صلح یمن کارشکنی کند و همچنین تهدید کرد انصارالله را به عنوان گروه تروریستی معرفی کند و یمن و مردم آن را مورد هدف قرار داد تا از مواضع خود در خصوص جنگ غزه عقب نشینی کنند اما یمن ثابت کرد که همچنان بر سر مواضع خود ایستاده و همچنان بر اصول اخلاقی و انسانی خود ادامه می دهد .


برچسب ها: دولت نجات ملی یمن - عبدالسلام - رژیم صهیونیستی - سخنگوی دولت - حسین امیرعبداللهیان - حمایت از مردم فلسطین - صهیونیستی
آخرین اخبار سرویس:

عبدالسلام: یمن به هدف قرار دادن کشتی های اسراییلی ادامه می دهد

عبدالسلام: یمن به هدف قرار دادن کشتی های اسراییلی ادامه می دهد