مطالب مرتبط:
باغداران و گلخانه داران هشدارهای هواشناسی را جدی بگیرند
زیبایی های قشم، بزرگترین جزیره ایران (تصاویر)
این خودروها امسال باید معاینه فنی بگیرند
مسافران نوروزی جزیره کیش
این خودروها باید معاینه فنی بگیرند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 فروردین 1403 ساعت 13:502024-03-27اقتصادي

مسئولان قم، از نگاه جزیره ای فاصله بگیرند


سرپرست معاونت امور صنایع و معادن سازمان صمت درباره لزوم نگاه کلان مسئولان استانی به طرح های عمرانی، گفت: مسئولان باید از نگاه جزیره ای فاصله بگیرند و نگاه کلان تری به اقتصاد و پروژه های عمرانی داشته باشند تا به اقتصاد کشور ضربه وارد نکنند.

- ایسنا/قم سرپرست معاونت امور صنایع و معادن سازمان صمت درباره لزوم نگاه کلان مسئولان استانی به طرح های عمرانی، گفت: مسئولان باید از نگاه جزیره ای فاصله بگیرند و نگاه کلان تری به اقتصاد و پروژه های عمرانی داشته باشند تا به اقتصاد کشور ضربه وارد نکنند.

مجتبی سرلک سرپرست معاونت امور صنایع و معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم در گفت وگو با ایسنا با اشاره به پیام نوروزی رهبر انقلاب اسلامی، گفت: شعارهای اقتصادی سال های اخیر در دو بخش کمی و کیفی بوده است و نام گذاری امسال رهبر انقلاب اسلامی تحت عنوان “جهش تولید با مشارکت مردم” به معنای نا امید شدن ایشان از بخش دولتی نیست بلکه به دنبال خروجی بالاتر اقتصادی از دولت و مردم هستند و حضور مردم ضمانت تحقق شعار سال های قبل خواهد بود.

وی در خصوص راهبرد اداره صنایع و معادن استان قم در راستای تحقق شعار سال، اظهار کرد: بسیاری از سیاست گذاری های سال جدید مربوط به سیاست کلان می شود اما در استان، باید بتوانیم طرح ها و تولیدی های معرفی کنیم که مردم ت


برچسب ها: صنایع و معادن - مسئولان - رهبر انقلاب اسلامی - پروژه های عمرانی - اقتصاد - انقلاب اسلامی - عمرانی
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان قم، از نگاه جزیره ای فاصله بگیرند

مسئولان قم، از نگاه جزیره ای فاصله بگیرند