مطالب مرتبط:
روایت امیرعبداللهیان از رایزنی های دیپلماتیک در نیویورک
سفر امیرعبداللهیان به نیویورک و تداوم فعالیت های دیپلماتیک ایران علیه رژیم صهیونیستی
لحظه ورود امیرعبداللهیان به نیویورک/ سردرگمی مرد کت شلوار به دست در فرودگاه
دیدار دکتر امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران با ایمن الصفدی وزیر خارجه اردن در نیویورک
امیرعبداللهیان در نیویورک اسراییلی ها را تهدید کرد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 فروردین 1403 ساعت 09:452024-04-19بين الملل

روایت امیرعبداللهیان از رایزنی های دیپلماتیکش در نیویورک


وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با اشاره به دیدارهای دیپلماتیک خود در جریان سفر به نیوریورک گفت: در این دیدارها، ضرورت پاسخ متقابل مشروع ایران به حمله تروریستی اخیر رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق را تبیین کردم.

- وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با اشاره به دیدارهای دیپلماتیک خود در جریان سفر به نیوریورک گفت: در این دیدارها، ضرورت پاسخ متقابل مشروع ایران به حمله تروریستی اخیر رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق را تبیین کردم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسین امیرعبداللهیان که برای شرکت در نشست عالی شورای امنیت سازمان ملل در ارتباط با تحولات غرب آسیا از جمله فلسطین به نیویورک سفر کرده است، در صفحه اجتماعی ایکس در این ارتباط نوشت: در حاشیه حضور در نشست عالی رتبه شورای امنیت سازمان ملل متحد با آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل متحد و همچنین ایمن الصفدی و یان بورگ وزرای امور خارجه اردن و مالت (رییس دوره ای شورای امنیت) گفت وگو داشتم.

در این دیدارها با اشاره به حساسیت ویژه کشورمان نسبت به امنیت منطقه، ضرورت پاسخ متقابل مشروع ایران به حمله تروریستی اخیر رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق را تبیین کردم.


برچسب ها: جمهوری اسلامی ایران - جمهوری اسلامی - شورای امنیت سازمان ملل - ایران - وزیر امور خارجه - امیرعبداللهیان - رژیم صهیونیستی
آخرین اخبار سرویس:

روایت امیرعبداللهیان از رایزنی های دیپلماتیکش در نیویورک

روایت امیرعبداللهیان از رایزنی های دیپلماتیکش در نیویورک