مطالب مرتبط:
شب خاطره «شیخ الاسلام کردستان» در سنندج برگزار می شود
راستی آزمایی فراخوان «سوت زنی» در پرونده حجت الاسلام صدیقی
پادکست/ شرحی دیگر بر دعای سحر با وام گرفتن از شرح دعای سحر امام خمینی(س) - قسمت بیست و ششم/ حجت الاسلام و المسلمین نوراللهیان
ماجرای کلیپ منتشر شده از حجت الاسلام والمسلمین پناهیان
ماجرای کلیپ جنجالی حجت الاسلام والمسلمین پناهیان + فیلم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 فروردین 1403 ساعت 10:252024-04-07سياسي

شب خاطره «شیخ الاسلام کردستان» در سنندج برگزار می گردد


رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان از برگزاری شب خاطره شهید رمضان حاج ماموستا محمد شیخ الاسلام در روز دوشنبه 20 فروردین ماه در سنندج خبر داد.

- ایسنا/کردستان رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان از برگزاری شب خاطره شهید رمضان حاج ماموستا محمد شیخ الاسلام در روز دوشنبه 20 فروردین ماه در سنندج خبر داد.

اسعد فرهادی، در گفت وگویی خبری با آرزوی قبولی طاعات و عبادات مسلمانان در ماه مبارک رمضان گفت: یکی از رسالت های مهم دستگاه های متولی فرهنگ و هنر در استان ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و به تصویر درآوردن شخصیت شهدای عزیز در عرصه های مختلف است.

وی افزود: حاج ماموستا محمد شیخ الاسلام از شخصیت های برجسته علمی و دینی استان و کشور بودند که نقش بسیار پررنگی در موضوع وحدت امت اسلامی برعهده داشتند و همواره در محفل های عمومی و دانشگاهی و مجامع بین المللی بر آن تأکید کرده و خود در همین مسیر گام برداشتند.

فرهادی با تأکید بر ضرورت آشنایی جوانان و نوجوانان با دیدگاه های این دانشمند و مجتهد اهل سنت فقه شافعی ادامه داد: آن شهید والا مقام در زمینه فلسفه اسلامی صاحب نظر بودند و حدود 6 سال در دانشکده مذاهب اسلامی دانشگاه تهران فقه و اصول فقه را براساس مذهب امام شافعی تدریس می کردند.


برچسب ها: حوزه هنری انقلاب اسلامی - شیخ الاسلام - کردستان - رییس حوزه هنری - استان کردستان - انقلاب اسلامی - ترویج فرهنگ ایثار و شهادت
آخرین اخبار سرویس:

شب خاطره «شیخ الاسلام کردستان» در سنندج برگزار می گردد

شب خاطره «شیخ الاسلام کردستان» در سنندج برگزار می گردد