مطالب مرتبط:
هادی خامنه ای: تریبون های عمومی از کسانی که حرف های بی حساب می زنند، گرفته شود/ مسئولان کاری کنند که مردم نسبت به نظام دلبستگی بیشتری داشته باشند/ آزادیخواهان جهان باید رژیم صهیونیستی را محاصره اقتصادی کنند
کسری بودجه 7 میلیارد دلاری رژیم صهیونیستی در نتیجه جنگ
کسری 7 میلیارد دلاری بودجه رژیم صهیونیستی در سایه جنگ غزه
رییس شورای اجرایی حزب الله: ترور فرماندهان سپاه نشان دهنده قدرت رژیم صهیونیستی نیست
عقب نشینی وزیر جنگ رژیم صهیونیستی: آماده پرداخت هزینه برای آزادی اسرا هستیم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 فروردین 1403 ساعت 09:252024-04-09سياسي

رژیم صهیونیستی در محاصره قرار گرفته است


با شکل گیری ارتش های مردمی در منطقه و اعتراض و قیام جهانی علیه رژیم صهیونیستی، این کشور غاصب و جعلی در محاصره قرار گرفته و هر روز حلقه این محاصره تنگ تر می شود، - دادستان کل کشور گفت: با شکل گیری ارتش های مردمی در منطقه و اعتراض و قیام جهانی علیه رژیم صهیونیستی، این کشور غاصب و جعلی در محاصره قرار گرفته و هر روز حلقه این محاصره تنگ تر می شود، لذا تلاش این رژیم جعلی بیشتر دست و پا زدن مذبوحانه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دومین جلسه شورای معاونین دادستانی کل در سال جدید با حضور معاونین و به ریاست حجت الاسلام و المسلمین موحدی برگزار شد.

در ابتدای این جلسه دادستان کل کشور با آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه مردم، فرا رسیدن عید سعید فطر را تبریک گفته و اظهار داشت: در این عید بزرگ پس از یک ماه روزه داری و اطاعت خداوند، بندگان پاداش خود را از خدای متعال طلب می کنند و این روز بزرگ کامل کننده عبادات یک ماه بندگان است.

وی گفت: از خداوند متعال می خواهیم در سال پیش رو و در شب های قدری که گذشت برای همه ما بهترین امور دنیوی و اخروی را رقم بزند.

البته والاترین و بهترین امر مقدر برای همه بشریت همانا ظهور حضرت ولی عصر ارواحنا فداه و به دست گرفتن پرچم عدالت گستری توسط ایشان در جهان می باشد.


برچسب ها: محاصره - دادستان کل کشور - صهیونیستی - دادستان - دادستان کل - کشور - رژیم
آخرین اخبار سرویس:

رژیم صهیونیستی در محاصره قرار گرفته است

رژیم صهیونیستی در محاصره قرار گرفته است