مطالب مرتبط:
اندیشمندان علوم انسانی در عرصه بین الملل حضور جدی داشته باشند
تسلیت ایران به دلیل خسارات انسانی سیل در عمان
اقدام دفاعی ایران در راستای حقوق بین الملل و همه تعهدات حقوقی و انسانی انجام شد
فروش مدال قهرمان کوراش جهان برای آزادی زندانیان اسفراین
تعدیل نیروی انسانی در شرکت شهرک های صنعتی فارس و نگرانی های کارگران؛
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 فروردین 1403 ساعت 16:552024-04-16سياسي

ضرورت رعایت کرامت انسانی زندانیان و افراد مجرم


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان بر لزوم رعایت کرامت انسانی زندانیان و افراد مجرم تاکید کرد و گفت: براساس موازین اسلامی حتی افراد مجرم نیز نباید تحقیر شوند.

- ایسنا/سمنان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان بر لزوم رعایت کرامت انسانی زندانیان و افراد مجرم تاکید کرد و گفت: براساس موازین اسلامی حتی افراد مجرم نیز نباید تحقیر شوند.

حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی امروز (28 فروردین ماه) در آیین معارفه رییس کل جدید دادگستری استان سمنان، اظهار کرد: افراد به هر دلیلی که راه شان به قوه قضاییه یا محاکم قضایی افتاده باشد، باید کرامت انسانی شان رعایت شود، چون همچنان که حضرت امیرالمومنین (ع) فرمودند حتی اگر فرد، انسان اهلی نباشد لااقل در خلقت، با قاضی مساوی است.

وی با بیان اینکه رعایت نکردن کرامت انسانی افراد ناشی از تبعیت از هوای نفس است، ادامه داد: تبعیت از هوای نفس سبب می شود افراد از راه حق منحرف شوند.

نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه ریشه همه گناهان در فراموشی آخرت است، بیان کرد: از فردی که آخرت و قیامت را فراموش کند یا به آن باور نداشته باشد، هر کاری ممکن است سر بزند.

وی از قوه قضاییه به عنوان ملجاء و آخرین پناه افراد نام برد و گفت: قوه قضاییه معمولاً آخرین جایی است که مردم انتظار دارند که حق شان را بگی


برچسب ها: کرامت انسانی - رعایت کرامت انسانی - نماینده ولی فقیه در استان - افراد - نماینده ولی فقیه - انسان - امام جمعه سمنان
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت رعایت کرامت انسانی زندانیان و افراد مجرم

ضرورت رعایت کرامت انسانی زندانیان و افراد مجرم