مطالب مرتبط:
مقایسه دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره و اثر انگشتی
4560 واحد نهضت ملی مسکن با حضور رییس جمهور در پرند افتتاح می شود
پس لرزه توهین پناهیان به پیامبر /شما توهم زدید که متولی دین و ایمان مردم هستید، حاشا و کلا /حذف او از رسانه ملی کمترین کاری است که باید انجام شود
کیهان: قوه قضاییه با برخورد با چهره ها و رسانه های منتقد دولت، از اسراییل انتقام بگیرد!
فیلم | حضور آقا رشید در چایخانه حرم امام رضا(ع) و خدمت به زائران غوغا کرد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 فروردین 1403 ساعت 10:502024-04-07فرهنگي

محمدرضا شفیعی: حضور چهره ها در رسانه ملی را به فال نیک می گیرم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجو، محمدرضا شفیعی، تهیه کننده مجموعه تلویزیونی «بازپرس» با بیان اینکه هر رسانه ای برای جذب چهره های معروف تلاش می کند.

- یک تهیه کننده تلویزیون گفت: هر رسانه ای متکی به افرادی است که در آن فعالیت می کنند و گفت: معتقدم رفت و آمد هنرمندان به رسانه ملی امر مبارکی است و آن را به فال نیک می گیرم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجو، محمدرضا شفیعی، تهیه کننده مجموعه تلویزیونی بازپرس با بیان اینکه هر رسانه ای برای جذب چهره های معروف تلاش می کند.

وی حضور افراد و فعالان حوزه هنر و رسانه مثل مجریان معروف، بازیگران معروف و افرادی که تجربه بیشتری دارند و مردم آن ها را می شناسند، آن ها را دوست دارند و چهره هستند در رسانه را اصلی معمول دانست و گفت: به نظرم رفت و آمد هنرمندان به رسانه ملی امر مبارکی است و آن را به فال نیک می گیرم.

وی همچنین در بخش دیگری اظهار داشت: تولید در حوزه محتوا، فیلم، سریال و برنامه تلویزیونی، نیاز به ارتباط مستقیم، تنگاتنگ و مستمر با جریان مدیریت فرهنگی ای دارد که محتوا را سفارش داده است.

شفیعی افزود: اساساً در دوره های مختلف این گونه بوده که رؤسای سازمان یا معاونان سفارش تولید محتوا را به هنرمندان می دهند و این ارتباط باعث می شود که حاصل کار، هم در بعد کیفیت و هم از جنبه محتوایی که آن ب


برچسب ها: رسانه - مجموعه تلویزیونی - تهیه کننده - رسانه ملی - تلویزیون - رسانه ای - محمدرضا
آخرین اخبار سرویس:

محمدرضا شفیعی: حضور چهره ها در رسانه ملی را به فال نیک می گیرم

محمدرضا شفیعی: حضور چهره ها در رسانه ملی را به فال نیک می گیرم