مطالب مرتبط:
مجلس دوازدهم انقلابی و کارآمد و در خط اسلام و خدمت به مردم است
حدادعادل: مجلس دوازدهم کارآمد و در خط اسلام و خدمت به مردم است
منتخبان مردم استان در مجلس، فرصت خدمت را قدر بدانند/ حل مشکل آب استان سمنان نیازمند «اراده و تصمیم ملی» است/ رفع مشکل آب مطالبه کل استان است
می توان امیدوار بود که مجلس دوازدهم رفع مشکلات مردم گام های موثری بردارد
حداد عادل:مجلس دوازدهم باید در جهت رفع مشکلات مردم گام های موثری بردارد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 فروردین 1403 ساعت 14:402024-03-21سياسي

مجلس دوازدهم، انقلابی و کارآمد و در خط اسلام و خدمت به مردم است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، غلامعلی حدادعادل، رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با صدور پیامی ضمن تبریک سال نو، از اقدامات مؤثر اعضای شوراهای ائتلاف سراسر کشور در سال گذشته تقدیر و بر لزوم توجه مضاعف به بیانات رهبر معظم انقلاب توسط نیروهای .

- رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب گفت: مجلس دوازدهم با همه فراز و فرودی که در جریان انتخابات شاهد آن بودیم، در کلیت خود، مجلسی انقلابی و کارآمد و در خط اسلام و خدمت به مردم است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، غلامعلی حدادعادل، رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با صدور پیامی ضمن تبریک سال نو، از اقدامات مؤثر اعضای شوراهای ائتلاف سراسر کشور در سال گذشته تقدیر و بر لزوم توجه مضاعف به بیانات رهبر معظم انقلاب توسط نیروهای انقلابی و نمایندگان مجلس دوازدهم تاکید کرد.

متن پیام رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب به شرح زیر است: برادران گرامی، خواهران ارجمند اعضای محترم شوراهای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در سراسر کشور فرارسیدن نوروز و حلول سال نو را که با ماه مبارک رمضان و بهار طبیعت مقارن شده است به حضور یکایک شما تبریک می گوید و برای ملت ایران در سال جدید از درگاه خداوند کریم سعادتمندی و بهروزی مسئلت می کند.


برچسب ها: ائتلاف نیروهای انقلاب - نیروهای انقلاب - انقلاب - نیروهای انقلاب اسلامی - شورای ائتلاف - رهبر معظم انقلاب - ائتلاف
آخرین اخبار سرویس:

مجلس دوازدهم، انقلابی و کارآمد و در خط اسلام و خدمت به مردم است

مجلس دوازدهم، انقلابی و کارآمد و در خط اسلام و خدمت به مردم است