مطالب مرتبط:
واکنش حماس و جهاد اسلامی به شهادت اسیر فلسطینی مبتلا به بیماری سرطان
اسارت 8100 فلسطینی در کرانه باختری از آغاز جنگ غزه
اولین واکنش رییس مجلس شورای اسلامی به افزایش قیمت دلار و سکه + فیلم
جهاد اسلامی فلسطین: هرگز از خواسته خود درباره عقب نشینی صهیونیست ها از غزه کوتاه نمی آییم
حضرت آیت الله خامنه ای: «روز قدسِ امسال یک خروش بین المللی علیه رژیم غاصب صهیونیستی خواهد بود. یعنی اگر سال های قبل روز قدس را فقط کشور های اسلامی برگزار میکردند، امسال به احتمال زیاد در کشور های غیر اسلامی هم روز قدس ان شاءاللّه باعظمت برگزار خواهد شد. امیدواریم ان شاءاللّه ملّت ای
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 فروردین 1403 ساعت 00:002024-04-07بين الملل

واکنش حماس و جهاد اسلامی به شهادت فلسطینی مبتلا به سرطان پس از 38 سال اسارت


دو جنبش مقاومت حماس و جهاد اسلامی فلسطین ضمن تسلیت شهادت اسیر «ولید دقه» بار دیگر با اسرای فلسطینی تا آزادی آن ها از زندان های رژیم صهیونیستی تجدید میثاق کردند.

- دو جنبش مقاومت حماس و جهاد اسلامی فلسطین ضمن تسلیت شهادت اسیر ولید دقه بار دیگر با اسرای فلسطینی تا آزادی آن ها از زندان های رژیم صهیونیستی تجدید میثاق کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جنبش جهاد اسلامی فلسطین شهادت اسیر ولید دقه از قدیمی ترین اسرای فلسطینی و ژنرال صبر و پایداری در زندان های رژیم صهیونیستی را به ملت فلسطین و امت اسلامی و عربی تسلیت گفت.

این جنبش در بیانیه ای تأکید کرد شهادت اسیر دقه در زندان رژیم صهیونیستی پس از مخالفت این رژیم با آزادی او به رغم پایان دوره اسارت ظالمانه اش و ابتلا به بیماری سرطان، او را به نماد زنده رنج و دردهای اسرای قهرمان فلسطینی در سلول ها و بازداشتگاه های دشمن تبدیل کرد.

جهاد اسلامی عنوان کرد با ملت خود و خانواده های اسرا عهد می بندیم از هیچ تلاشی برای آزادی آن ها از زندان های دشمن دریغ نکنیم.

همزمان جنبش مقاومت اسلامی حماس طی بیانیه ای شهادت اسیر ولید دقه در زندان رژیم اشغالگر صهیونیستی را تسلیت گفت و اعلام کرد بار دیگر با اسرای فلسطینی تا آزادی آن ها از زندان های رژیم صهیونیستی تجدید میثاق می کند.


برچسب ها: زندان های رژیم صهیونیستی - رژیم صهیونیستی - فلسطین - جهاد اسلامی فلسطین - جهاد اسلامی - اسرای فلسطینی - صهیونیستی
آخرین اخبار سرویس:

واکنش حماس و جهاد اسلامی به شهادت فلسطینی مبتلا به سرطان پس از 38 سال اسارت

واکنش حماس و جهاد اسلامی به شهادت فلسطینی مبتلا به سرطان پس از 38 سال اسارت