مطالب مرتبط:
بازتاب گسترده پاسخ پهپادی-موشکی ایران به رژیم صهیونیستی در رسانه های عربی
بازتاب حمله موشکی و پهپادی ایران علیه رژیم صهیونیستی در رسانه های بوسنی 
واکنش دمشق به عملیات موشکی و پهپادی ایران علیه رژیم صهیونیستی
رژیم صهیونیستی مستحق تنبیه بود؛ دل امت اسلام از حمله ایران شاد شد
امیرعبداللهیان: پاسخ ایران لازم و اقدامی مشروع و با هدف تنبیه رژیم صهیونیستی بود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 فروردین 1403 ساعت 08:202024-04-15سياسي

تنبیه پهپادی و موشکی رژیم صهیونیستی حق ذاتی ایران بود


فرماندار شهرستان شیراز تنبیه پهپادی و موشکی رژیم صهیونیستی را حق ذاتی و دفاع مشروع در پاسخ به اقدام تجاوزکارانه رژیم منحوس صهیونیستی علیه سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق دانست.

- ایسنا/فارس فرماندار شهرستان شیراز تنبیه پهپادی و موشکی رژیم صهیونیستی را حق ذاتی و دفاع مشروع در پاسخ به اقدام تجاوزکارانه رژیم منحوس صهیونیستی علیه سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق دانست.

لطف الله شیبانی امروز، 27 فروردین ماه در خصوص تنبیه پهپادی و موشکی رژیم صهیونیستی پیامی صادر کرده است که متن آن به شرح زیر است.

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیم إِذَا جَاءَ نَصْرُ اللَّهِ وَالْفَتْحُ نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در اِعمال حق ذاتی و دفاع مشروع در پاسخ به تجاوزات نظامی مکرر رژیم منحوس صهیونیستی و به شهادت رساندن مستشاران رسمی نظامی ایران در سوریه و به ویژه حمله نظامی 13 فروردین ماه 1403 به اماکن دیپلماتیک کشورمان در دمشق مجموعه ای از حملات موفق موشکی و پهپادی علیه پایگاه های نظامی این رژیم اشغالگر به مرحله اجرا درآوردند که موجب نمایش قدرت و صلابت نظام جمهوری اسلامی ایران و تنبیه متجاوزین شده است.

بی شک اقدام تحسین برانگیز سپاه پاسداران در حمله موشکی و پهپادی به مراکز نظامی رژیم اشغالگر قدس در راستای سیاست های راهبردی جمهوری


برچسب ها: صهیونیستی - رژیم صهیونیستی - جمهوری اسلامی ایران - سفارت جمهوری اسلامی ایران - جمهوری اسلامی - فرماندار شهرستان - دفاع مشروع
آخرین اخبار سرویس:

تنبیه پهپادی و موشکی رژیم صهیونیستی حق ذاتی ایران بود

تنبیه پهپادی و موشکی رژیم صهیونیستی حق ذاتی ایران بود