مطالب مرتبط:
فدراسیونی بدون رییس!
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 فروردین 1403 ساعت 07:502024-03-30ورزشي

فدراسیونی بدون رییس!


فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی سال 1402 را بدون رییس و سرپرست به پایان رساند و در یونیورسیاد چین نیز نسبت به ناپل، عملکرد ضعیف تری داشت! - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی در سال 1402، شرایط متفاوتی را تجربه کرد و در حالی که با دو سال تعویق حضور در مسابقات تابستانی دانشجویان جهان (یونیورسیاد) روبرو شده بود اما با وجود 44 ورزشکار اعزامی بیشتر به چنگدوی چین، دو رتبه پایین تر از دوره قبل که در ناپل برگزار شد، قرار گرفت؛ موضوع مهم دیگر اینکه فدراسیون دانشگاهی در سال 1402 بدون رییس و سرپرست به کار خود پایان داد که اتفاقی نادر در بین فدراسیون های ورزشی به شمار می رود! پایان عجیب فدراسیون دانشگاهی در سال 1402 پنجم مهرماه سال 1399 بود که هادی بشیریان به عنوان رییس فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی انتخاب شد تا کار خود را به مدت چهار سال در این فدراسیون آغاز کند اما پس از گذشت سه سال و چهار ماه، از وزیر علوم، تحقیقات و فناوری درخواست مرخصی یک ماهه کرده است.

بشیریان پایان سال 1402 بازنشسته می شد و به همین دلیل از وزیر علوم درخواست مرخصی کرد تا فرایند بازنشستگی خود را انجام دهد.

همان زمان اعلام شد که وزارت علوم چند گزینه برای سرپرستی این فدراسیون مدنظر دارد و قرار است به زودی جایگزین بشیریان در فدراسیون ملی ورزش های


برچسب ها: فدراسیون - یونیورسیاد - ورزش - فدراسیون های ورزشی - رییس - پایان - دانشجویان جهان
آخرین اخبار سرویس:

فدراسیونی بدون رییس!

فدراسیونی بدون رییس!