مطالب مرتبط:
انتشار ویدئوی جنجالی ترامپ علیه بایدن/ واکنش ایران به ماجرای حمله به مجری شبکه ایران اینترنشنال/ آغاز انتخابات مهم شهرداری ها در ترکیه/ اعتراض شدید طالبان به نقض حریم هوایی افغانستان توسط آمریکا
انتشار ویدئوی جنجالی ترامپ علیه بایدن+ فیلم/ واکنش ایران به ماجرای حمله به مجری شبکه ایران اینترنشنال/ آغاز انتخابات مهم شهرداری ها در ترکیه/ اعتراض شدید طالبان به نقض حریم هوایی افغانستان توسط آمریکا
ترامپ: رییس جمهور نشوم آمریکا نخواهد ماند
طرح جایگزین آمریکا برای حمله زمینی به رفح
اپراتور بزرگ مخابراتی آمریکا هک شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 فروردین 1403 ساعت 11:302024-04-01بين الملل

ویدیو/ نمایش ترسناک ترامپ برای اخراج مهاجران از آمریکا


حضور دوباره ترامپ به عنوان رییس جمهور ایالات متحده در این کشور، تهدیدی جدی برای مهاجران و پناهندگان به ایالات متحده است.

ترامپ در دور قبلی ریاست جمهوری اش در آمریکا از سیاست های مهاجرستیزانه خود پرده برداشت و به دنبال اتخاذ سیاستی بلندمدت بود تا اخراج .

- حضور دوباره ترامپ به عنوان رییس جمهور ایالات متحده در این کشور، تهدیدی جدی برای مهاجران و پناهندگان به ایالات متحده است.

ترامپ در دور قبلی ریاست جمهوری اش در آمریکا از سیاست های مهاجرستیزانه خود پرده برداشت و به دنبال اتخاذ سیاستی بلندمدت بود تا اخراج مهاجران قانونی بهره مند از حقوق و مزایای عمومی از این کشور ساده تر شود، این در حالی است که آمارهای اعلام شده می گویند سالانه 55 هزار نفر با این نوع روادید وارد آمریکا می شوند.


برچسب ها: ایالات متحده - مهاجران - ترامپ - آمریکا - ریاست جمهوری - جمهور - سیاست
آخرین اخبار سرویس:

ویدیو/ نمایش ترسناک ترامپ برای اخراج مهاجران از آمریکا

ویدیو/ نمایش ترسناک ترامپ برای اخراج مهاجران از آمریکا