مطالب مرتبط:
درخواست فوری روسیه از اوکراین درباره حمله تروریستی مسکو
پاکستان شبکه تروریستی طراح حمله به چینی ها را متلاشی کرد
ادعای جدید روسیه درباره حمله تروریستی مسکو
پیش از حمله تروریستی مسکو ایران هشدار داده بود؟+عکس
شکست حزب اردوغان در انتخابات ترکیه/ آزادی پسر حمید نوری از زندان سوئد/ متلاشی شدن شبکه تروریستی حمله به چینی ها در پاکستان/  نشست سه جانبه کره جنوبی، ژاپن و آمریکا درباره نفوذ چین
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 فروردین 1403 ساعت 18:002024-04-01بين الملل

درخواست بازرسان روسی برای بازداشت یکی دیگر از هم دستان حمله تروریستی کروکوس


کمیته تحقیقات روسیه از دادگاه این کشور خواست تا دستور بازداشت فردی که به دست داشتن در حمله تروریستی به کروکوس متهم شده را صادر کند.

- کمیته تحقیقات روسیه از دادگاه این کشور خواست تا دستور بازداشت فردی که به دست داشتن در حمله تروریستی به کروکوس متهم شده را صادر کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کمیته تحقیاتی روسیه روز دوشنبه در کانال تلگرامی خود نوشت: بازرسان از دادگاه درخواست کرده اند که یکی دیگر از افراد دخیل در حمله تروریستی مسکو با نام Yakubjoni Yusufzoda را بازداشت کنند.

کمیته تحقیقاتی روسیه در ادامه افرود که این شخص پس از حمله تروریستی در کروکوس، به حساب یکی از حمله کنندگان پول واریز کرده است.

حمله تروریستی و تیراندازی های مرگبار در سالن کنسرت کروکوس در حومه مسکو به کشته شدن 143 نفر و زخمی شدن ده ها نفر دیگر منجر شد.

ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه اخیرا گفته بود او همچنان اوکراین را مظنون هم دستی در حملات تروریستی اخیر در روسیه می داند اما در حال حاضر به دنبال پیدا کردن کسی است که دستور این کار را داده است.

او گفت آمریکا و متحدان در تلاش برای حفاظت از گروه های نیابتی خود در اوکراین بوده و می گویند که کی یف هیچ نقشی در این حملات تروریستی نداشته و داعش مسئول این حملات است.


برچسب ها: حمله تروریستی - تروریستی - حمله - بازداشت - روسیه - روسی - تحقیقات
آخرین اخبار سرویس:

درخواست بازرسان روسی برای بازداشت یکی دیگر از هم دستان حمله تروریستی کروکوس

درخواست بازرسان روسی برای بازداشت یکی دیگر از هم دستان حمله تروریستی کروکوس