مطالب مرتبط:
شناسایی فرار مالیاتی 3 هزار میلیارد تومانی در خراسان رضوی
رسوب 12 هزار و 800 میلیارد ریال اعتبار عمرانی در خراسان جنوبی
مدارس خراسان رضوی و مشهد فردا چهارشنبه 29 فروردین ماه 1403 تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس مشهد چهارشنبه 29 فروردین 1403
39 میلیون لیتر نفت گاز بین کشاورزان غرب خراسان رضوی توزیع شد
ساختن از پایه با مدیران کاربلد دوای ورزش خراسان رضوی است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 فروردین 1403 ساعت 11:402024-04-17حوادث

خسارت 78 میلیارد ریالی تخلفات صید و شکار به محیط زیست خراسان رضوی


فرمانده یگان حفاظت محیط زیست خراسان رضوی از خسارت 78 میلیارد و 600 میلیون ریالی تخلفات صید و شکار به محیط زیست استان در سال گذشته خبر داد.

- ایسنا/خراسان رضوی فرمانده یگان حفاظت محیط زیست خراسان رضوی از خسارت 78 میلیارد و 600 میلیون ریالی تخلفات صید و شکار به محیط زیست استان در سال گذشته خبر داد.

ابوالفضل شعبانی در گفت وگو با ایسنا عنوان کرد: در سال 1402 بیش از 1200 نفر متخلف صید و شکار در استان خراسان رضوی دستگیر شدند که میزان ضرر و زیانی که از این طریق به محیط زیست وارد شد 78 میلیارد و 600 میلیون ریال برآورد شده است.

وی اظهار کرد: شکار غیرمجاز پستانداران وحشی در استان خراسان رضوی حدود 238 رأس بوده که بیشترین شکار غیر مجاز نیز مربوط به قوچ و میش و بعد از آن کل و بز و آهو بوده است.

شعبانی ادامه داد: شکار پرندگان غیرمجاز نیز 516 عدد بوده که بیشترین آن کبک و کبوتر چاهی گزارش شده است، همچنین در مورد تخلفات مربوط به صید آبزیان در سطح استان نیز در سال 1402، حدود 494 عدد ماهی به صورت غیر مجاز صید شده است.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست خراسان رضوی گفت: در خصوص جلوگیری از شروع به شکار اقدامات قابل توجهی انجام شده به طوری که از اقدام به شکار 91 مورد جلوگیری شده است و قبل از اینکه این افراد اقدام به شکار کنند، شناسایی شده، برای آنها پرونده تشکیل و به مراجع ق


برچسب ها: خراسان رضوی - محیط زیست - یگان حفاظت محیط زیست - خراسان - فرمانده یگان حفاظت - استان خراسان رضوی - حفاظت محیط زیست
آخرین اخبار سرویس:

خسارت 78 میلیارد ریالی تخلفات صید و شکار به محیط زیست خراسان رضوی

خسارت 78 میلیارد ریالی تخلفات صید و شکار به محیط زیست خراسان رضوی