مطالب مرتبط:
عملکرد تیم ملی فوتسال ایران مقابل افغانستان از زبان رعدی
عزم راسخ ایران در مبارزه با تروریسم
فراتی، استاد دانشگاه: طرح خاورمیانه جدید بعد از حمله ایران شکل می گیرد
اعلام برنامه مبارزات بوکسورهای ایران در بیشکک
رییس جمهور ایران چه درخواستی از رییس جمهور ازبکستان داشت؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 فروردین 1403 ساعت 14:002024-04-19سياسي

ایران با عزم راسخ مقابل ظلم و ستم می ایستد


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد: عملیات وعده ی صادق ایران به گوش جهانیان رساند که زور و قدرت تأثیری ندارد و ایران متکی به خداست و با عزم راسخ مقابل ظلم و ستم می ایستد.

- ایسنا/یزد نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد: عملیات وعده ی صادق ایران به گوش جهانیان رساند که زور و قدرت تأثیری ندارد و ایران متکی به خداست و با عزم راسخ مقابل ظلم و ستم می ایستد.

آیت الله محمدرضا ناصری در خطبه های نماز جمعه امروز (31 فروردین) به اقدام مقتدرانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با انجام عملیات وعده صادق اشاره کرد و گفت: سپاه پاسداران با حرکت بزرگ و بی سابقه در مقابل اسراییل ایستاد و دنیا را متحیر و شگفت زده کرد.

وی افزود: عملیات وعده ی صادق ایران به گوش جهانیان رساند که زور و قدرت تأثیری ندارد و ایران متکی به خداست و با عزم راسخ مقابل ظلم و ستم می ایستد.

خطیب نماز جمعه یزد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت مسئله حجاب، گفت: خواهران و برادران و جامعه ایرانی نسبت به توطئه های دشمن هوشیار باشند؛ تا خدشه ای به ایمان آنان وارد نشود.

انتهای پیام


برچسب ها: نماینده ولی فقیه در استان - ایران - نماینده ولی فقیه - سپاه پاسداران - عملیات - آیت الله محمدرضا ناصری - سپاه پاسداران انقلاب
آخرین اخبار سرویس:

ایران با عزم راسخ مقابل ظلم و ستم می ایستد

ایران با عزم راسخ مقابل ظلم و ستم می ایستد