مطالب مرتبط:
اعتراف روزنامه نگار آمریکایی: اوکراین هرگز به ناتو نخواهد پیوست!
اعتراف روزنامه صهیونیستی: اسراییل در جنگ غزه به 2 هدف مهم و مشخص خود دست نیافت
روزنامه نگار انگلیسی: اسراییل به بن بست راهبردی رسیده است
فرار به جلوی مقام صهیونیست: ایران علاوه بر اسراییل، تهدیدی برای غرب و جهان عرب است
آتش بس یعنی پایان سیاسی نتانیاهو | آمریکایی ها در سال انتخابات در خاورمیانه درگیر نمی شود | برای آمریکایی ها آشوب در خاورمیانه یعنی تنفس برای روسیه
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 فروردین 1403 ساعت 05:152024-04-08بين الملل

روزنامه آمریکایی: اسراییل به یک پدیده منفور در جهان بدل شده است


روزنامه وال استریت ژورنال در گزارشی با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه تصریح کرد در طول 6 ماه جنگ همه چیز برای صهیونیست ها تغییر کرده و «اسراییل» بیش از هر زمان دیگری در میان جهانیان منزوی شده است.

- روزنامه وال استریت ژورنال در گزارشی با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه تصریح کرد در طول 6 ماه جنگ همه چیز برای صهیونیست ها تغییر کرده و اسراییل بیش از هر زمان دیگری در میان جهانیان منزوی شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وال استریت ژورنال در گزارش خود با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی پیش از حمله حماس به سرزمین های اشغالی، موسوم به طوفان الاقصی در آستانه حصول یک توافق با عربستان سعودی برای عادی سازی روابط قرار داشت که می توانست آن را به پذیرش در منطقه سوق دهد، نوشت: اما همه چیز در هفتم اکتبر تغییر کرد.

این روزنامه ادامه داد: امروز، پس حملات خونبار علیه غزه که همدردی جهان را به همراه داشته است، اسراییل بیش از هر زمان دیگری به یک پدیده منفور در جهان تبدیل شده است.

توافق صلح با عربستان سعودی متوقف شده است.

مسئله فلسطین دوباره همسایگان عرب آن را آشفته کرده است.

اسراییل با متحد اصلی خود، یعنی ایالات متحده در حال بحث (بر سر وضعیت غزه) است و فضای فیزیکی زندگی در آن به دلیل خطرات در مرزهای شمالی و جنوبی کوچک شده است.


برچسب ها: وال استریت ژورنال - روزنامه وال استریت ژورنال - رژیم صهیونیستی - صهیونیست - جنایات رژیم صهیونیستی - وال استریت - روزنامه
آخرین اخبار سرویس:

روزنامه آمریکایی: اسراییل به یک پدیده منفور در جهان بدل شده است

روزنامه آمریکایی: اسراییل به یک پدیده منفور در جهان بدل شده است