مطالب مرتبط:
دعوت امام جمعه، استاندار و نماینده یزد در مجلس خبرگان از مردم به حضور در راهپیمایی قدس
عکسی از سردار سلامی در راهپیمایی روز قدس /نماینده زن مجلس با همسر و دو فرزندش آمد /گپ و گفت معاون رییسی با مردم /مهدی چمران شکار دوربین ها شد
پیام نماینده مردم کرج در مجلس به مناسبت روز جهانی قدس
تصاویر/ دیدار مدیر حوزه علمیه استان قزوین با نمانیده منتخب مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری
دو نماینده ردصلاحیت شده در مجلس در بیت رهبری حضور یافتند + عکس
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 فروردین 1403 ساعت 14:052024-04-05سياسي

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس: وحدت، موجب خنثی شدن توطئه دشمنان می شود


نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی، حفظ وحدت را عاملی برای خنثی شدن توطئه دشمنان دانست و بر ضرورت تبعیت از دستورات رهبری تأکید کرد.

- نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس: وحدت، موجب خنثی شدن توطئه دشمنان می شود ایسنا/فارس نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی، حفظ وحدت را عاملی برای خنثی شدن توطئه دشمنان دانست و بر ضرورت تبعیت از دستورات رهبری تأکید کرد.

علیرضا پاک فطرت در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس در شیراز در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، پیام حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس را اعلام حمایت از مردم مظلوم فلسطین دانست و گفت: امروز همه اقشار مختلف مردم آمدند تا بگویند مردم غزه تنها نیستند و با ظلم استکبار جهانی مخالف هستند.

وی با بیان اینکه آمریکا و اسراییل ظالم ترین دولت ها و جنایتکاران عالم هستند، افزود: هدف نهایی حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس محکوم کردن جنایات صهیونیست ها و وادار کردن آنان برای دست برداشتن از شرارت هاست.

پاک فطرت در پاسخ به اینکه راهکار مقابله با صهیونیزم بین الملل چیست، گفت: وحدت مسلمانان باعث می شود که آمریکا و اسراییل نتوانند از موقعیت های مختلف سوءاستفاده کنند که البته این وحدت در ایران اسلامی بیشتر است.


برچسب ها: نماینده مردم شیراز و زرقان - نماینده مردم شیراز - نماینده مردم - توطئه دشمنان - راهپیمایی روز جهانی قدس - خنثی شدن - نماینده
آخرین اخبار سرویس:

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس: وحدت، موجب خنثی شدن توطئه دشمنان می شود

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس: وحدت، موجب خنثی شدن توطئه دشمنان می شود