مطالب مرتبط:
ترکیب احتمالی تراکتور مقابل سپاهان؛ نقشه خمس برای انتقام در تبریز
ایران وعده انتقام از اسراییل را داد
ایران وعده انتقام از اسراییل را داد
ایران وعده انتقام از اسراییل را داد
پاسخ ایران عواقب وخیمی برای رژیم صهیونیستی دارد/ در مکان و زمان مناسب انتقام می گیریم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 فروردین 1403 ساعت 04:002024-04-02سياسي

کم و کیف انتقام از صهیونیست ها


«در پاسخ به حمله صهیونیست ها به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق، پاسخ ما چه و چگونه باید باشد؟» - در پاسخ به حمله صهیونیست ها به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق، پاسخ ما چه و چگونه باید باشد؟ ایسنا؛ یادداشت ـ سید یاسر جبراییلی، عضو هیئت علمی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی: در پاسخ به حمله صهیونیست ها به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق، پاسخ ما چه و چگونه باید باشد؟ به این سوال، جواب های مختلفی داده می شود.

برخی صاحب نظران می گویند هدف اسراییل از این حملات، کشاندن پای ایران به جنگ است و لذا ایران نباید این خطا را مرتکب شود و صبر استراتژیک پیشه کند.

برخی دیگر نیز معتقدند که دیگر قرار است چه اتفاقی بیفتد که ایران وارد جنگ شود؟ لذا دیگر باید دست به ماشه برد و تل آویو و حیفا را با خاک یکسان کرد.

راقم این سطور پیش از قضاوت درباره این دو پاسخ، خوانندگان محترم را دعوت می کند که به یک پرسش سوم فکر کنند: اگر اسراییل بنای وارد کردن ایران به جنگ را دارد، چرا یک عملیات نظامی تمام عیار علیه ایران آغاز نمی کند؟ چرا جنگنده های اسراییلی بجای حمله به کنسولگری جمهوری اسلامی در دمشق، یک حمله تمام عیار به چند مجموعه نظامی یا تاسیسات و زیرساخت های ما انجام نمی دهند؟ پاسخ این است که برخلاف تصورات برخی افراد، صهیونیست ها ب


برچسب ها: جمهوری اسلامی ایران - حمله صهیونیست ها - صهیونیست ها - جمهوری اسلامی - صهیونیست - ایران - پاسخ
آخرین اخبار سرویس:

کم و کیف انتقام از صهیونیست ها

کم و کیف انتقام از صهیونیست ها