مطالب مرتبط:
ویژگی های بی نظیر بریف بی-200 آلت ایر، جت آبی-خاکی روسیه+ عکس
افزایش ذخیره آبی سدهای مازندران
ویژگی های بی نظیر بریف بی-200 آلت ایر، جت آبی-خاکی روسیه+ عکس
چیستان خنده دار | یک نقطه آبی که روی دیوار حرکت می کنه چیست؟
وضعیت ذخایر آبی سدها در شروع سال 1403+جدول
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 فروردین 1403 ساعت 09:102024-03-30پزشكي

می توانیم اکسیر جوانی را از خرس های آبی قرض بگیریم!


پژوهش جدید «دانشگاه وایومینگ» نشان می دهد که با تزریق پروتیین های موجود در بدن موجودات میکروسکوپی موسوم به خرس های آبی به سلول های انسان می توان روند پیری را کند کرد.

- پژوهش جدید دانشگاه وایومینگ نشان می دهد که با تزریق پروتیین های موجود در بدن موجودات میکروسکوپی موسوم به خرس های آبی به سلول های انسان می توان روند پیری را کند کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شاید خرس های آبی (Tardigrade) بتوانند یک راهبرد موثر را برای کند کردن روند پیری ارائه دهند.

به نقل از ساینس دیلی، پژوهشگران دانشگاه وایومینگ (University of Wyoming) اطلاعات بیشتری را در مورد چگونگی زنده ماندن خرس های آبی در شرایط خشن به دست آورده اند و نشان داده اند که اگر پروتیین های موجود در بدن این موجودات میکروسکوپی به سلول های انسانی وارد شوند، می توانند فرآیندهای مولکولی را کُند کنند.

این امر باعث می شود که پروتیین های موجود در بدن خرس های آبی، یک کاندیدای بالقوه در فناوری های متمرکز بر کاهش روند پیری و ذخیره سازی بلندمدت سلول های انسانی باشند.

این پژوهش جدید که به سرپرستی سیلویا سانچز مارتینز (Silvia Sanchez-Martinez) دانشمند ارشد آزمایشگاه پروفسور توماس بوثبی (Thomas Boothby) در دپارتمان زیست شناسی مولکولی دانشگاه وایومینگ انجام شده است، مکانیسم هایی را مورد بررسی قرار می دهد که خرس های آبی از آنها


برچسب ها: میکروسکوپی - پروتیین - روند پیری - دانشگاه - توان - انسان - پژوهش
آخرین اخبار سرویس:

می توانیم اکسیر جوانی را از خرس های آبی قرض بگیریم!

می توانیم اکسیر جوانی را از خرس های آبی قرض بگیریم!