مطالب مرتبط:
183 بنای غیرمجاز در اراضی کشاورزی گیلان تخریب شد
اجرای پروژه کاداستر 290 هزار هکتار در قالب سند تک برگ حدنگاری اراضی کشاورزی لرستان
حکم جریمه 200 میلیونی عباس جدیدی نهایی شد
لزوم ورود جدی تر وزارت کشاورزی برای اجرای فاز دوم طرح 550 هزار هکتاری
افزایش کشاورزی در حوضه آبریز ارومیه/ احداث باغات در اراضی شیبدار دریاچه ارومیه
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 اسفند 1402 ساعت 15:152024-03-17اقتصادي

اجرای حکم تخریب قریب به 200 بنا در اراضی کشاورزی گیلان


رییس سازمان جهاد کشاورزی گیلان، از اجرای حکم تخریب حدود 200 بنای غیرمجاز در اراضی کشاورزی استان طی 11 ماهه امسال خبر داد و گفت: با تغییر کاربری اراضی کشاورزی امنیت غذایی جامعه به خطر می افتد.

- ایسنا/گیلان رییس سازمان جهاد کشاورزی گیلان، از اجرای حکم تخریب حدود 200 بنای غیرمجاز در اراضی کشاورزی استان طی 11 ماهه امسال خبر داد و گفت: با تغییر کاربری اراضی کشاورزی امنیت غذایی جامعه به خطر می افتد.

صالح محمدی امروز، 27 اسفندماه در گفت وگو با خبرنگاران، از اجرای حکم تخریب 183 بنای غیرمجاز در اراضی کشاورزی استان گیلان از ابتدای سال 1402 تا پایان بهمن ماه در استان گیلان خبر داد و اظهار کرد: بیشترین اجرای حکم تخریب بنا در شهرستان های رشت، آستانه اشرفیه و فومن و شفت اتفاق افتاده است.

وی تخریب 19 واحد یک شهرک مسکونی در بندر کیاشهر، دیوارکشی و پی ریزی را از جمله عمده موارد تخریب بنا در این مدت دانست و افزود: با تغییر کاربری اراضی کشاورزی امنیت غذایی جامعه به خطر می افتد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی گیلان با بیان اینکه تغییر کاربری اراضی کشاورزی همواره خط قرمز این سازمان محسوب می شود، عنوان کرد: از هم استانی های عزیز می خواهیم که در حفظ اراضی کشاورزی کوشا باشند و قبل از هرگونه ساخت و ساز و تغییر کاربری در اراضی کشاورزی استعلام های لازم را جهت ج


برچسب ها: اراضی کشاورزی - کشاورزی - تغییر کاربری اراضی کشاورزی - سازمان جهاد کشاورزی - تخریب - تغییر کاربری اراضی - گیلان
آخرین اخبار سرویس:

اجرای حکم تخریب قریب به 200 بنا در اراضی کشاورزی گیلان

اجرای حکم تخریب قریب به 200 بنا در اراضی کشاورزی گیلان