مطالب مرتبط:
اجرای 200 برنامه شاخص ویژه هفته جوان در گلستان
اجرای ویژه برنامه های هفته درختکاری در مشهد با رویکرد های متنوع
اجرای ویژه برنامه های هفته درخت کاری در مشهد با رویکرد های متنوع
فراخوان ایرنا کهگیلویه و بویراحمد برای معرفی برنامه های داوطلبان انتخابات
برنامه چهارمین روز مسابقات بین المللی قرآن/ اجرای نماینده ایران در رشته حفظ
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 اسفند 1402 ساعت 09:552024-02-20ورزشي

اجرای 18 برنامه طی هفته جوان در کهگیلویه و بویراحمد


معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای هفته جوان در این استان 18 عنوان برنامه در نظر گرفته ایم.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای هفته جوان در این استان 18 عنوان برنامه در نظر گرفته ایم.

محمد عبدالحسینی در گفت و گو با خبر نگار ایسنا گفت: در معاونت جوانان دو رویکرد مهم را دنبال می کنیم رویکرد اول شامل ایجاد بستر هایی برای مشارکت فعالانه جوانان در برنامه ها و دومین رویکرد پیگیری مطالبات اساسی آن ها است.

وی اظهارکرد: 6 محور ازدواج، اشتغال، مسائل اجتماعی، فضای مجازی، اوقات فراغت و مسکن به عنوان محور های اصلی حوزه جوانان مورد پیگیری این معاونت است.

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: برای هفته جوان در سطح استان 18 عنوان برنامه پیرامون دو رویکرد مدنظر معاونت جوانان در نظر گرفته ایم که از 30 بهمن ماه عملیاتی می شوند.

عبدالحسینی در خصوص برنامه های مهم هفته جوان به حضور در گلزار شهدا و غبار روبی از مزار شهیدان و دیدار با خانواده محترم شهدا اشاره و خاطرنشان کرد: ارائه خدمات مشاوره ای کاملا رایگان در چهار مرکز مشاوره ای مربوط به اداره کل ورزش و جوانان استان به جوانان مراجعه کننده، م


برچسب ها: کهگیلویه و بویراحمد - استان کهگیلویه و بویراحمد - اداره کل ورزش و جوانان - جوانان - جوان - معاون امور جوانان - استان کهگیلویه
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 18 برنامه طی هفته جوان در کهگیلویه و بویراحمد

اجرای 18 برنامه طی هفته جوان در کهگیلویه و بویراحمد