مطالب مرتبط:
واکنش المیرا شریفی به خبر برکناری معاونت سیاسی صدا و سیما
واکنش عباس عبدی به خبر درمانگاه قم
واکنش دستیار رییسی به فیلم درگیری یک روحانی و یک زن بر سر حجاب در درمانگاه قم
واکنش سکینه پاد دستیار ابراهیم رییسی به ماجرای جنجالی درمانگاه قم
واکنش دستیار رییسی به درگیری جنجالی در قم +ویدئو
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 اسفند 1402 ساعت 20:502024-03-10سياسي

واکنش ها به سخنان تازه رییسی: از نتیجه «دبش» چه خبر؟


سید ابراهیم رییسی که روز جمعه در راستای سفرهای استانی خود این بار به ایذه رفته بود، در جمع مردم ایذه طی سخنانی خطاب به استانداران، فرمانداران، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از روزنامه شرق، او همچنین متذکر شد: دستگاه های دولتی باید نماد کارآمدی و گره گشایی از کار مردم باشد و مبادا بشنوم خدای ناکرده رشوه و فساد در یک مجموعه اداری رخنه کرده است .

سخنرانی ای که واکنش های زیادی را در فضای مجازی و رسانه ای کشور به دنبال داشت و باعث شد برخی چهره های شناخته شده ای چون جلال رشیدی کوچی نماینده فعلی مجلس، محمد فاضلی جامعه شناس، محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات دولت دوازدهم و همچنین برخی چهره ها و فعالان سیاسی و فضای مجازی، فساد چای دبش که به عنوان یکی از بزرگ ترین فسادهاست را به او یادآور شوند و خواستار اعلام نتیجه بررسی این فساد به جامعه شدند.

در فساد چای دبش نصفش رییس قوه قضاییه بودی و نصفش رییس قوه مجریه! جلال رشیدی کوچی، نماینده مرودشت در مجلس یازدهم در واکنشی تند شخص رییسی را هدف قرار داد و خطاب به رییسی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: آقای رییسی فساد و رشوه در ادارات رخنه نکرده، جزء لاینفک مراحل اداری برخی ها شده است.

هم شما خوب می دانی هم من، هم مردم.


برچسب ها: فساد - فضای مجازی - محمدجواد آذری جهرمی - سید ابراهیم رییسی - دستگاه های دولتی - رییس قوه قضاییه - جلال رشیدی کوچی
آخرین اخبار سرویس:

واکنش ها به سخنان تازه رییسی: از نتیجه «دبش» چه خبر؟

واکنش ها به سخنان تازه رییسی: از نتیجه «دبش» چه خبر؟