مطالب مرتبط:
دیوان محاسبات اجرای طرح ها را کند نمی کند
پروژه های بزرگ انجام شده برای توسعه جنوب استان بوشهر خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان
صدرنشینان بیکاری ایران/زنان در این استان بالاترین آمار بیکاری را دارند
بهره برداری از 28 طرح صنعت آب و برق استان خوزستان
تصاویر/ برگزاری دوره میثاق طلبگی با حضور مسئولین حوزه علمیه استان یزد در امامزاده عبدالله بافق
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 اسفند 1402 ساعت 14:052024-03-09سياسي

مدیرکل دیوان محاسبات استان همدان معرفی شد


طی حکمی از سوی رییس دیوان محاسبات کشور «بهرام جمالی» به عنوان مدیرکل دیوان محاسبات استان همدان معرفی و از زحمات «علی کرمانی» تقدیر شد.

- ایسنا/همدان طی حکمی از سوی رییس دیوان محاسبات کشور بهرام جمالی به عنوان مدیرکل دیوان محاسبات استان همدان معرفی و از زحمات علی کرمانی تقدیر شد.

استاندار همدان شنبه 19 اسفند در شورای اداری استان همدان و مراسم تکریم و معارفه مدیرکل دیوان محاسبات استان، اعلام کرد: پایان سال مبلغ قابل توجهی از اعتبارات سرمایه ای استان در سیستم ثبت نشده بود، گرچه ما از ابتدای سال 1402 به این موضوع به کرات متذکر شده بودیم.

علیرضا قاسمی فرزاد با بیان اینکه انتخابات در تعیین سرنوشت در کشور ما یک رکن است، اظهار کرد: افتخار می کنیم مردم در تعیین سرنوشت خود سهیم هستند.

وی با اشاره به اینکه ارکانی که در انتخابات حضور دارند از بین صفوف مردم هستند، تصریح کرد: عنصر برگزارکننده انتخابات مردم هستند و حداقل 18 نفر پای صندوق حضور دارند و کار و فرآیند انتخابات به گونه ای است که امکان تخلف وجود ندارد.

قاسمی فرزاد با تأکید بر اینکه کوچکترین تخلف یا تقلبی در انتخابات راه ندارد، گفت: در جمهوری اسلامی انتخابات به گونه ای طراحی می شود که کوچکترین تخلف یا تقلبی راه ندارد.


برچسب ها: دیوان محاسبات - رییس دیوان محاسبات کشور - استان همدان - محاسبات - استان - رییس دیوان محاسبات - دیوان محاسبات کشور
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل دیوان محاسبات استان همدان معرفی شد

مدیرکل دیوان محاسبات استان همدان معرفی شد