مطالب مرتبط:
کمردرد شایع ترین عارضه خانه تکانی ایرانی ها
خانه تکانی در سه سوت/ ترفندهایی جذاب برای چیدمان اتاق خواب+فیلم
شایع ترین عارضه خانه تکانی ایرانی ها
خانه تکانی آشپزخانه را با این ترفندها آسان و سریع کنید+فیلم
پایتخت در حال خانه تکانی است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 اسفند 1402 ساعت 11:452024-03-05اجتماعي

کوچه تکانی


اسفند ماه همیشه محبوب ترین و پرطرفدارترین ماه برای بیشتر ما بوده است؛ ماهی که پایانش به یک شروع بهاری دل انگیز وصل می شود که ظاهراً قرار است همه کاستی های این ور سال مان را جبران کند.

- اسفندماه البته یک فرصت طلایی پیش روی همه کلانشهرهاست؛ شهرهای بزرگی که این روزها در صدر مشکلاتشان، ترافیک و آلودگی هوا خودنمایی می کند و اگر از شهروندانشان پرسیده شود، برای سال جدید از شهرهای نو چه می خواهند؟ قطعاً جواب شان حل گره بازنشدنی ترافیک و تنفس هوای تازه ای است که به برکت برف و باران این چند هفته تا حدودی طعمش را چشیده اند! به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه ایران نوشت: این روزها سرمای غافلگیرانه اسفند ماه، بهانه پررنگی شده تا سروکله ترافیک های زودرس مورد انتظار فعلاً با کمی تأخیر ظاهر شود.

تکاپوی خریدهای نوروزی هم که همیشه پای ثابت ترددهای اسفندماه بود، حالا جای خودش را به درگیری های مالی آخر سالی داده که معلوم نیست در سال جدید چه خواب هایی برایمان دیده است.

با این همه اسفند ماه همیشه محبوب ترین و پرطرفدارترین ماه برای بیشتر ما بوده است؛ ماهی که پایانش به یک شروع بهاری دل انگیز وصل می شود که ظاهراً قرار است همه کاستی های این ور سال مان را جبران کند.


برچسب ها: اسفند - ترافیک - روزنامه ایران - پرطرفدارترین - برف و باران - همیشه - آلودگی هوا
آخرین اخبار سرویس:

کوچه تکانی

کوچه تکانی