مطالب مرتبط:
تاکید استاندار بر نظارت جدی دستگاه های اجرایی قم به بازار در تعطیلات نوروز
لزوم نظارت جدی دستگاه های اجرایی بر بازار نوروزی
خمز: به کسب رتبه سوم قانع نیستیم/ خریدهای نیم فصل کمک حال هستند |
همه بازیکنان فوتبال باید به ارکان اجرایی مسابقات احترام بگذارند
استخدام کارشناس اجرایی در تراز ایستا مهر در علی آباد کتول
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 اسفند 1402 ساعت 12:352024-03-13فرهنگي

رتبه سوم وزارت ارشاد در بهره وری بین دستگاه های اجرایی


معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از کسب رتبه سوم توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حوزه بهره وری، بین دستگاه های اجرایی ملی خبر داد.

- معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از کسب رتبه سوم توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حوزه بهره وری، بین دستگاه های اجرایی ملی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدمحمود اسلامی با تأکید بر اینکه بر اساس اعلام سازمان ملی بهره وری، این وزارتخانه در زمینه استقرار چرخه بهره وری جزو دستگاه های اجرایی برتر معرفی شده است، گفت: وزارت فرهنگ طبق دستورالعمل اجرایی ماده 5 قانون برنامه ششم توسعه کشور و تکالیف ابلاغی از سوی سازمان ملی بهره وری ایران، در قالب گام های آیین نامه ابلاغی اقدامات لازم را انجام داده است.

او افزود: در تحلیل و بررسی گزارش ارسالی سازمان ملی بهره وری از عملکرد دستگاه های اجرایی کشور طی سال 1402، این وزارتخانه در بین 27 دستگاه های اجرایی ملی از عملکرد مطلوبی برخوردار بوده و در زمینه استقرار بهره وری از سال 1400 تاکنون با 90 درصد پیشرفت، به 45.

7 درصد استقرار چرخه مدیریت بهره وری رسیده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با تأکید بر تعامل و ارتباطات موثر و مستمر با سازمان ملی بهره وری، اظهار کرد: بر اساس ابلاغ برنامه ارتقای بهره وری و


برچسب ها: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی - دستگاه های اجرایی - فرهنگ و ارشاد اسلامی - وزارت فرهنگ و ارشاد - وزارت فرهنگ - بهره وری - سازمان ملی بهره وری
آخرین اخبار سرویس:

رتبه سوم وزارت ارشاد در بهره وری بین دستگاه های اجرایی

رتبه سوم وزارت ارشاد در بهره وری بین دستگاه های اجرایی