مطالب مرتبط:
معماری ایرانی اسلامی احیا شود
تدوین استانداردهای سواد مالی مبتنی بر فرهنگ ایرانی اسلامی
تدوین استانداردهای سواد مالی مبتنی بر فرهنگ ایرانی اسلامی
اشتریان: نهاد انتخابات باید بتواند رگه های اصلی جریان های اجتماعی کشور را احیا و تقویت کند
تعیین هزار و 349 شعبه اخذ رای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در همدان+جدول
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 اسفند 1402 ساعت 17:402024-02-27دانش

معماری ایرانی اسلامی احیا شود


استاندار فارس با اشاره به ظرفیت مهندسان ایرانی بر ضرورت استفاده از این ظرفیت ها در احیای معماری ایرانی اسلامی تأکید کرد.

- ایسنا/فارس استاندار فارس با اشاره به ظرفیت مهندسان ایرانی بر ضرورت استفاده از این ظرفیت ها در احیای معماری ایرانی اسلامی تأکید کرد.

محمدهادی ایمانیه امروز، 8 اسفند در آیین بزرگداشت روز مهندس در شیراز، به ویژگی های خواجه نصیرالدین طوسی و نقش وی در توسعه و گسترش علم اشاره کرد و گفت: خواجه نصیرالدین طوسی یکی از دو دانشمند برجسته ای بوده که ابن خلدون از وی با نام برتری یاد کرده است و در تاریخ، منشأ اثر شده است.

استاندار فارس به جنبه های مختلف توسعه و گسترش علم پرداخت و از آن به عنوان یکی از محسنات دنیای جدید نام برد و بر ضرورت انطباق با وضعیت جدید تأکید کرد و ا فزود: افتتاح پروژه ها و تسهیل در خدمات زیربنایی و رشد و آبادانی در کشور، مرهون وجود مهندسین ایرانی است که باید به عنوان نعمت خدادادی شکر آن را به جا آورد.

وی به بسیاری از ظرفیت های ملی و استانی در حل مشکلات هم اشاره کرد و این ظرفیت را نشان از برجستگی مهندسی ایرانیان دانست و گفت: ایران اسلامی دارای مهندسی عالمانه، زیبا و غرورآفرین است که باید از آن در جهت احیای معماری ایرانی و اسلامی استفاده شود؛ این احیا نیز از عهده مهندسان ما بر می آید.


برچسب ها: معماری ایرانی اسلامی - خواجه نصیرالدین طوسی - ایرانی اسلامی - معماری ایرانی - استاندار فارس - ایرانی - مهندسان ایرانی
آخرین اخبار سرویس:

معماری ایرانی اسلامی احیا شود

معماری ایرانی اسلامی احیا شود