مطالب مرتبط:
بینید زلزله این طور عمل می کند/ شبیه سازی واقعی (فیلم)
طعنه اطلاعات به مسئولانی که از FATF داخلی سخن می گویند: بومی سازی این موضوعات، سفسطه است
ذخیره سازی گندم در سیلو های ایلام
چهره سازی، انتظار جامعه قرآنی از مسئولان است
تلاش غرب برای امنیتی سازی اختلافات با ایران
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 اسفند 1402 ساعت 15:152024-02-26سياسي

سرنوشت سازی شناسنامه سفیدها


این روزها اوج حضور و شکوه انتخابات در جامعه با مشارکت همه اقشار در بروجرد شکل گرفته و در این بین حضور پرشور رأی اولی ها در ستاد انتخابات کاندیداها با توجه به آغاز جشن تولد سیاسی از دیگر اقشار رشد بیشتری داشته و امید ایجاد رکورد جدیدی از حضور پرشور آنان .

- ایسنا/لرستان این روزها اوج حضور و شکوه انتخابات در جامعه با مشارکت همه اقشار در بروجرد شکل گرفته و در این بین حضور پرشور رأی اولی ها در ستاد انتخابات کاندیداها با توجه به آغاز جشن تولد سیاسی از دیگر اقشار رشد بیشتری داشته و امید ایجاد رکورد جدیدی از حضور پرشور آنان در تاریخ انتخابات کشور ایجاد شده است.

همیشه اولین حضورها شور و حال خاصی دارد و رأی اولی ها در روز سرنوشت، بیشتر از انتخاب خود به رنگ آبی انگشت و شناسنامه خود افتخار می کنند.

رأی اولی ها از اینکه 11 اسفندماه می توانند برای اولین بار یک صدا و پرشور با سایر همسالانشان در نخستین جشن تکلیف سیاسی شرکت و در اولین تجربه شرکت در انتخابات و تعیین سرنوشت کشورشان حماسه آفرین باشند، اظهار شادمانی می کنند.

این سرنوشت سازان تازه نفس و آینده ساز بروجرد همانند سایر رأی اولی های کشور با شور و شوق خاصی خود را برای حضور در این رویداد مهم آماده می کنند تا بتوانند مانند سایر افراد جامعه برای اولین بار در سرنوشت سیاسی خود مؤثر باش


برچسب ها: انتخابات - رأی اولی ها - انتخاب - حضور - ستاد انتخابات - اولی - اقشار
آخرین اخبار سرویس:

سرنوشت سازی شناسنامه سفیدها

سرنوشت سازی شناسنامه سفیدها