مطالب مرتبط:
نحوه خرید بلیت بازی استقلال و پرسپولیس + لینک و جزییات
استقلال برای دربی تغییر سیستم می دهد؟
دو بازی «6 گله» و 115 گلزن/ حسرتی که برای استقلال باقی مانده است آفتاب نو | اخبار ورزشی
قهر ستاره خارجی استقلال پیش از دربی!
غایبان بزرگ دربی برگشت استقلال - پرسپولیس
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 اسفند 1402 ساعت 19:552024-03-11ورزشي

چک مدافع استقلال پاس نشد!


میلاد فخرالدینی برای جدایی از آلومینیوم اراک در نقل و انتقالات زمستانی تصمیم گرفت چک شخصی به این باشگاه بدهد تا بتواند رضایت نامه خود را به مقصد استقلال دریافت کند، - اما در موعد مقرر نتوانست مبلغ این چک را پرداخت کند.

مدافع استقلال نتوانست چک پرداختی به باشگاه سابق خود در ازای دریافت رضایت نامه را پاس کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل از ورزش سه ، میلاد فخرالدینی برای جدایی از آلومینیوم اراک در نقل و انتقالات زمستانی تصمیم گرفت چک شخصی به این باشگاه بدهد تا بتواند رضایت نامه خود را به مقصد استقلال دریافت کند، اما در موعد مقرر نتوانست مبلغ این چک را پرداخت کند.

چک میلاد فخرالدینی برای باشگاه آلومینیوم اراک به تاریخ بیستم اسفندماه 1402 بود که این چک پاس نشد تا او هم نسبت به شرایطش در استقلال ابراز گلایه کند و روز گذشته نیز حاضر به انجام تمرین نشود.

این مدافع راست که پس از پیوستن به استقلال در دو مسابقه از پنج دیدار اخیرشان حضور تعویضی در زمین داشته، به دلیل عدم دریافت مطالباتش از باشگاه استقلال نتوانست چک خود را به باشگاه آلومینیوم اراک پرداخت کند تا چک او برگشت بخورد.

فخرالدینی در شرایطی در آستانه دربی 103 با این مشکل مواجه شده که هنوز مشخص نیست چه زمانی می تواند چک خود را به باشگاه آلومینیوم اراک که خودش هم با مشکل مالی مواجه است، پرداخت کند.


برچسب ها: میلاد فخرالدینی - استقلال - نقل و انتقالات زمستانی - آلومینیوم اراک - انتقالات زمستانی - رضایت نامه - فخرالدینی
آخرین اخبار سرویس:

چک مدافع استقلال پاس نشد!

چک مدافع استقلال پاس نشد!