مطالب مرتبط:
مصرف گاز کشور رکورد زد/ صرفه جویی کنید
مصرف گاز کشور رکورد زد/ مردم صرفه جویی کنند
مصرف گاز کشور رکورد زد/ مردم صرفه جویی کنند
رکورد مصرف گاز در کشور شکسته شد / لزوم صرفه جویی در مصرف گاز
ساکنان البرز در مصرف گاز صرفه جویی کنند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 اسفند 1402 ساعت 15:202024-02-27اقتصادي

مصرف گاز کشور رکورد زد/ صرفه جویی کنید


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، غلامرضا کوشکی امروز (سه شنبه، هشتم اسفندماه) در گفت وگویی تلویزیونی توضیح داد: حجم مصرف گاز در بخش خانگی و تجاری در 24 ساعت گذشته (دوشنبه، - رییس مرکز راهبری گاز کشور از ثبت رکورد مصرف گاز طبیعی در سال 1402 خبر داد و از مردم خواست صرفه جویی کنند.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، غلامرضا کوشکی امروز (سه شنبه، هشتم اسفندماه) در گفت وگویی تلویزیونی توضیح داد: حجم مصرف گاز در بخش خانگی و تجاری در 24 ساعت گذشته (دوشنبه، هفتم اسفندماه) به 665 میلیون مترمکعب رسید و رکورد مصرف امسال ثبت شد.

وی افزود:سابقه نداشته رکورد مصرف گاز طبیعی در سال، اسفندماه ثبت شود و پیش بینی می کنیم در روز های آینده با توجه به تداوم سرما حجم مصرف روزانه به 680 میلیون مترمکعب هم برسد.

رییس مرکز راهبری گاز کشور تصریح کرد: اکنون شبکه گاز بعضی شهر ها در استان های گلستان، مازندران، گیلان و خراسان رضوی و خراسان شمالی و خراسان جنوبی شرایط بحرانی دارند و نیاز به صرفه جویی و دقت لازم است و درخواست می کنیم پویش هر خانه یک اتاق گرم اجرا شود.

کوشکی گفت: هموطنان زمانی که از منزل خارج می شوند سیستم های گرمایشی را خاموش کنند تا بتوان با مدیریت مصرف این روز ها را بدون مشکل سپری کنیم.


برچسب ها: مصرف گاز - مصرف - مصرف گاز طبیعی - رکورد - تلویزیونی - صرفه جویی - بخش خانگی
آخرین اخبار سرویس:

مصرف گاز کشور رکورد زد/ صرفه جویی کنید

مصرف گاز کشور رکورد زد/ صرفه جویی کنید