مطالب مرتبط:
تقدیر از عملکرد بانک توسعه تعاون در کارگروه اقتصادی استان قم
مشکلات 23 بنگاه اقتصادی در استان بوشهر رسیدگی شد
بیش از چهار هزار هکتار اراضی استان قزوین رفع تداخل شد
تداوم حمایت بانک ملی ایران استان ایلام از بخش های مختلف اقتصادی در قالب پرداخت تسهیلات
به دنبال آبیاری هوشمند در مزارع هستیم/ رفع موانع صادرات به کشور عراق
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 اسفند 1402 ساعت 19:302024-02-20اقتصادي

رفع موانع 26 بنگاه اقتصادی در نشست کارگروه تسهیل استان فارس


در پانصد و شصت و نهمین کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و پانصد و هفتادمین کارگروه احیا و فعال سازی واحدهای راکد استان فارس، مسائل و مشکلات 26 بنگاه اقتصادی استان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

- ایسنا/فارس در پانصد و شصت و نهمین کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و پانصد و هفتادمین کارگروه احیا و فعال سازی واحدهای راکد استان فارس، مسائل و مشکلات 26 بنگاه اقتصادی استان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

پانصد و شصت و نهمین کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و پانصد و هفتادمین کارگروه احیا و فعال سازی واحدهای راکد استان فارس با هدف حل و فصل مسایل و مشکلات واحدهای تولیدی امروز، اول اسفندماه در شیراز برگزار شد.

در این نشست مسائل و مشکلات 6 بنگاه اقتصادی و 20 بنگاه در کمیته تخصصی ذیل کارگروه به ریاست استاندار فارس و دبیری اداره کل صمت و با حضور بانک ها و دستگاه های اجرایی ذیربط بررسی و راهکارهای اجرایی اتخاذ شد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان فارس در حاشیه این نشست گفت: استمرار جلسات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید موجب کمک به توسعه اقتصادی و بازگرداندن بنگاه های اقتصادی به چرخه تولید می شود.

حمیدرضا ایزدی اظهار کرد: در این نشست بررسی موضوعات بنگاه های اقتصادی در زمینه پالایش نفت و فرآورده های نفتی، انواع چسب صنعتی و ساختمانی، تولید قند و شکر


برچسب ها: کارگروه تسهیل و رفع موانع - تسهیل و رفع موانع تولید - کارگروه - کارگروه تسهیل - بنگاه اقتصادی - رفع موانع تولید - مسائل و مشکلات
آخرین اخبار سرویس:

رفع موانع 26 بنگاه اقتصادی در نشست کارگروه تسهیل استان فارس

رفع موانع 26 بنگاه اقتصادی در نشست کارگروه تسهیل استان فارس