مطالب مرتبط:
خطوط 8 و 9 مترو از جنوب شرق تهران می گذرد
کلنگ زنی 2 خط مترو تهران در شرق پایتخت+ فیلم
بیمارستان 9 دی در جنوب تهران راه اندازی می شود
استخدام کارشناس بازرگانی خارجی در باتیس ابزار شرق در محدوده منیریه تهران
سخنگوی شهرداری تهران: حتما سال آینده استارت یکی از خطوط تراموا را خواهیم داشت
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 اسفند 1402 ساعت 10:452024-02-22اجتماعي

خطوط 8 و 9 مترو از جنوب شرق تهران می گذرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمد شیری با اشاره به اینکه تا قبل از پایان سال دو خطوط مهم مترو در منطقه 15 کلنگ زنی خواهد شد، اظهار کرد: - شهردار منطقه 15 گفت: در راستای تحقق وعده توسعه خطوط حمل و نقل عمومی به ویژه مترو در جنوب شرق پایتخت، کلنگ خطوط 8 و 9 مترو، پیش از پایان سال در منطقه 15 به زمین می خورد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمد شیری با اشاره به اینکه تا قبل از پایان سال دو خطوط مهم مترو در منطقه 15 کلنگ زنی خواهد شد، اظهار کرد: این اقدام در راستای پیگیری مطالبه شهروندان و تحقق وعده ای است که یک ماه پیش برای توسعه خطوط حمل و نقل عمومی به ویژه مترو در جنوب شرق پایتخت به شهروندان داده شد، که خوشبختانه به لطف خدا و همکاری حوزه های مرتبط به زودی عملیات آن آغاز می شود.

به گفته وی، در این راستا نشست های مشترک مستمری طی این مدت با شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو) برگزار و زمینی برای تجهیز کارگاه در منطقه در اختیار آنان قرار خواهد گرفت.

شیری با اشاره به اینکه تنها خط انبوه بر حمل و نقل همگانی در منطقه 15، خط 6 مترو تهران است که در منتهی الیه بخش غربی منطقه واقع شده و تاثیر قابل توجهی برکاهش ترافیک محدوده ندارد، افزود: طرح راه اندازی خطوط 8 و 9 مترو تهران و اتصال منطقه 15 به شبکه 300 کیلومتری شهر تهران نقش بسزایی در


برچسب ها: مترو - حمل و نقل عمومی - منطقه 15 - پایان سال - خطوط - منطقه - محمد شیری
آخرین اخبار سرویس:

خطوط 8 و 9 مترو از جنوب شرق تهران می گذرد

خطوط 8 و 9 مترو از جنوب شرق تهران می گذرد