مطالب مرتبط:
فناوری های نوین برای امنیت آسمان کشور به کار گرفته شده است
عدم حمایت مالی آمریکا عامل ناتوانی کانادا در ارسال سیستم پدافند هوایی به اوکراین
فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق: ماه رمضان فرصتی برای تقرب جستن به درگاه الهی است
ویدئویی از بارش پنبه از آسمان اراک!
منظره رویایی از رشته کوه البرز بر فراز آسمان (فیلم)
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 اسفند 1402 ساعت 12:152024-03-12سياسي

رصد و حراست 24 ساعته پدافند هوایی از آسمان کشور


فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با حضور در منطقه جنوب از گروه پدافند هوایی سیراف و بخش های مختلف و سایت های راداری و موشکی این گروه پدافندی بازدید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ارتش، امیر سرتیپ علیرضا صباحی فرد، فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش از سایت ها و مواضع پدافندی گروه پدافند هوایی سیراف بازدید کرد و آمادگی رزمی و توان عملیاتی این سایت ها و مواضع  پدافندی را مورد ارزیابی قرار داد.

امیر سرتیپ صباحی فرد در این بازدید، گفت: آموزه هایی چون مسئولیت پذیری و تعهدکاری که از حسِ ولایتمداری و میهن دوستی کارکنان پدافند هوایی نشأت می ‎گیرد از مولفه های برجسته در میان رزمندگان پدافند هوایی است.

وی با اشاره به رصد و حراست 24 ساعته پدافند هوایی از آسمان کشور، ادامه داد: دلیرمردان پدافند هوایی در جای جای کشور اسلامی ایران ادامه دهنده راه شهدا بوده و با همان روحیه ایثارگری و ولایت پذیری به وظیفه خود عمل می کنند و حتی در ایامی مانند نوروز که بسیاری از هموطنان عزیز در تعطیلات و سفر به سر می برند، در سایت ها و مواضع پدافندی حاضرند و در برای کشور تولید امنیت تلاش می کنند.


برچسب ها: پدافند هوایی - پدافند - هوایی - نیروی پدافند هوایی ارتش - نیروی پدافند هوایی - پدافند هوایی ارتش - نیروی پدافند
آخرین اخبار سرویس:

رصد و حراست 24 ساعته پدافند هوایی از آسمان کشور

رصد و حراست 24 ساعته پدافند هوایی از آسمان کشور