مطالب مرتبط:
موفقیت شهردار قزوین در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت
تأکید بر فرهنگ مشترک و تمدن کهن ایرانی اسلامی در بالکان و بلغارستان
یادداشت رسیده/ مردم در هیچ شرایطی از حمایت نظام اسلامی دست بردار نیستند
بسیج خادم مردم و خارچشم دشمنان نظام اسلامی است
یادداشت رسیده/ مردم حامی نظام اسلامی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 اسفند 1402 ساعت 10:352024-03-17سياسي

امنیت و اقتدار نظام اسلامی مرهون ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل در دیدار با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، امنیت و اقتدار نظام اسلامی را مرهون ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه دانست.

- ایسنا/اردبیل مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل در دیدار با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، امنیت و اقتدار نظام اسلامی را مرهون ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه دانست.

به مناسبت سالروز تأسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و روز بزرگداشت شهدا، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران دیدار کرد.

داور نوری در این دیدارها ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: مولفه امنیت و اقتدار، مهمترین مولفه و زیرساخت لازم برای پیشرفت و توسعه است و شهدای معظم با گذشتن از جان خویش، امنیت و اقتدار نظام اسلامی را تضمین کردند و شرایط پیشرفت و توسعه کشور را فراهم کردند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل افزود: تجربه نشان داده است که امنیت نظام اسلامی مرهون ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است زیرا در طول سالیان بعد از انقلاب اسلامی، دسیسه ها و توطئه های معاندین نظام تنها از طریق فرهنگ ایثار و شهادت و جانفشانی سربازان نظام اسلامی ختنثی شده است و ایران اسلامی روز به روز قوی تر از گذشته به حیات خود ادامه


برچسب ها: بنیاد شهید و امور ایثارگران - ترویج فرهنگ ایثار و شهادت - ایثارگران - خانواده های معظم شهدا - فرهنگ ایثار و شهادت - ایثار - اقتدار نظام
آخرین اخبار سرویس:

امنیت و اقتدار نظام اسلامی مرهون ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است

امنیت و اقتدار نظام اسلامی مرهون ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است