مطالب مرتبط:
کتاب پیشگامان مبارزه منتشر و رونمایی می شود
کشف 3ونیم تن چوب جنگلی قاچاق در ساری
کاهش قاچاق سوخت برنامه ریزی می شود
کشف 2.5 میلیارد تومان سوخت قاچاق در جنوب تهران
کشف بیش از 3 تن چوب جنگلی قاچاق در بابل
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 اسفند 1402 ساعت 02:202024-02-20فرهنگي

آخرین وضعیت مبارزه با قاچاق کتاب


یاسر احمدوند با ارائه توضیحاتی درباره وضعیت مبارزه با قاچاق کتاب، در عین حال درباره تخفیف 50 درصدی برخی کتاب ها می گوید: این امر لزوما با مسئله قاچاق و تکثیر غیرقانونی کتاب ها مرتبط نیست بلکه ما در زمینه قیمت گذاری کتاب اختلال هایی داریم.

- یاسر احمدوند با ارائه توضیحاتی درباره وضعیت مبارزه با قاچاق کتاب، در عین حال درباره تخفیف 50 درصدی برخی کتاب ها می گوید: این امر لزوما با مسئله قاچاق و تکثیر غیرقانونی کتاب ها مرتبط نیست بلکه ما در زمینه قیمت گذاری کتاب اختلال هایی داریم.

معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن حضور در غرفه ایسنا در نمایشگاه رسانه های ایران درباره اینکه به نظر می رسد موضوع مبارزه با قاچاق کتاب، در سال های اخیر کمرنگ تر شده است، درباره اقدامات معاونت فرهنگی درباره این موضوع، اظهار کرد: از موضوعات اصلی مورد توجه ما، سامان دادن به بازار کتاب است؛ بخشی از موضوع مسئله نظارت بر تکثیر غیرقانونی آثار مجاز و بخشی دیگر فروش غیرقانونی آثار غیرمجاز است.

او افزود: درواقع در بازار کتاب با دو پدیده روبه رو هستیم؛ برخی آثاری که مجاز هستند و توسط سودجویان تکثیر شده و به فروش می رسند و نفعی از این بازار به صاحبان حق یعنی ناشران و پدیدآوردندگان نمی رسد.


برچسب ها: مبارزه با قاچاق - کتاب - تکثیر غیرقانونی کتاب - قاچاق کتاب - قاچاق - مبارزه - وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت مبارزه با قاچاق کتاب

آخرین وضعیت مبارزه با قاچاق کتاب