مطالب مرتبط:
آمادگی شرکت آبفامازندران برای پذیرایی از مهمانان و گردشگران نوروزی
بورس کالا| اولین عرضه ورق گرم اختصاصی نوردکاران با استقبال روبه رو شد
فینال چهارم بسکتبال زنان و استقبال خوب تماشاگران
ستاره معصومی از شوهر جدیدش رونمایی کرد / رقیب قائدی یک پرسپولیسی است؟ / اوسمار استقبال کرد / مهدی قائدی کارت عروسی زنش را وا نکرده پس فرستاد!
فیلم | آیین استقبال مردم ساوه از شهید مدافع حرم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 اسفند 1402 ساعت 10:552024-03-07سياسي

رشت برای استقبال از مهمانان نوروزی آراسته شود


فرماندار شهرستان رشت با بیان اینکه رشت برای استقبال از مهمانان نوروزی آراسته شود، گفت: رشت باید برای ورود مسافران نوروزی متناسب با ماه مبارک رمضان، - ایسنا/گیلان فرماندار شهرستان رشت با بیان اینکه رشت برای استقبال از مهمانان نوروزی آراسته شود، گفت: رشت باید برای ورود مسافران نوروزی متناسب با ماه مبارک رمضان، آراسته و آماده شود، حتما فضا سازی محیطی انجام گیرد، هرگونه کنده کاری جدید در سطح شهر متوقف شود.

کیا عاشوری امروز، 17 اسفندماه در جلسه مشترک ستاد خدمات سفر و شورای ترافیک شهرستان که با حضور اعضا برگزار شد، ضمن قدردانی از مردم ولایتمدار شهرستان رشت از مشارکت در انتخابات 11 اسفند، اظهار کرد: با وجود هجمه هایی که استکبار در جهت دلسرد کردن مردم بابت حضور در انتخابات به کار بست، اما مردم کشور و استان با مشارکت حماسی در انتخابات نقشه شوم آنان را نقش بر آب کردند.

فرماندار شهرستان رشت، افزود: از همه عوامل اجرایی، انتظامی، امنیتی،هیات نظارت، اصحاب رسانه که در برگزاری انتخاباتی باشکوه و در امنیت و سلامت مشارکت داشتند، تشکر و قدردانی می کنم.

عاشوری گفت: گیلان به دلیل زیبایی هایی که دارد، مانند گوهر در کشور می درخشد و به فرمایش سردار شهید سلیمانی گیلان به تنهایی یک ایران کوچک است و همه زیبایی ها را در خود دارد ، مردم گیلان به


برچسب ها: فرماندار شهرستان رشت - شهرستان رشت - فرماندار شهرستان - نوروزی - ماه مبارک رمضان، - شهرستان - مسافران نوروزی
آخرین اخبار سرویس:

رشت برای استقبال از مهمانان نوروزی آراسته شود

رشت برای استقبال از مهمانان نوروزی آراسته شود