مطالب مرتبط:
آمادگی پلیس فارس برای مراسم چهارشنبه آخر سال و ایام نوروز
آمادگی کامل پلیس فارس برای چهارشنبه آخر سال و ایام نوروز
آمادگی تمام دستگاه های انتظامی و امدادی فارس برای ایام نوروز
رییس پلیس فارس: 25 خودرو پلیس نامحسوس طی ایام نوروز فعالیت می کنند
فعالیت پلیس نامحسوس طی ایام نوروز در فارس
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 اسفند 1402 ساعت 08:152024-03-12حوادث

آمادگی کامل پلیس سیستان و بلوچستان برای مراسم چهارشنبه آخر سال و ایام نوروز


فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از آمادگی کامل پلیس جهت تأمین نظم و امنیت مردم در مراسم چهارشنبه آخر سال و همچنین ایام تعطیلات نوروزی خبر داد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از آمادگی کامل پلیس جهت تأمین نظم و امنیت مردم در مراسم چهارشنبه آخر سال و همچنین ایام تعطیلات نوروزی خبر داد.

سردار دوستعلی جلیلیان در گفت وگو با ایسنا- افزود: پلیس به عنوان متولی اصلی برقراری نظم و امنیت جامعه بی نظمی و ناامنی را مجاز نمی داند و با آن ها برخورد قانونی انجام می دهد و کسانی که در چهارشنبه آخر سال اقدام به اخلال در نظم و امنیت عمومی و سلب امنیت و آرامش مردم کنند با هماهنگی های صورت گرفته با مرجع قضایی تا پایان تعطیلات نوروزی در بازداشت خواهند بود و خودروی رانندگان متخلف نیز تا همین تاریخ توقیف خواهد شد.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به شعار هفته فراجا در نوروز 1403(آرامش و امنیت در بهار قرآن و طبیعت) گفت: با توجه به تقارن سال نو با ماه مبارک رمضان، کارکنان انتظامی همچون سال های گذشته در ایام تعطیلات در آماده باش کامل جهت تامین و ارتقای امنیت و آرامش شهروندان و خدمت رسانی مضاعف به مردم و مسافران هستند.


برچسب ها: سیستان و بلوچستان - چهارشنبه آخر سال - استان سیستان و بلوچستان - تعطیلات نوروزی - نظم و امنیت - فرمانده انتظامی استان - چهارشنبه
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی کامل پلیس سیستان و بلوچستان برای مراسم چهارشنبه آخر سال و ایام نوروز

آمادگی کامل پلیس سیستان و بلوچستان برای مراسم چهارشنبه آخر سال و ایام نوروز