مطالب مرتبط:
روسیه خواستار تحریم بین المللی رژیم صهیونیستی شد
روسیه خواستار تحریم بین المللی رژیم صهیونیستی شد
روسیه خواستار تحریم بین المللی رژیم صهیونیستی شد |
روسیه تحریم بین المللی رژیم صهیونیستی را در شورای امنیت مطرح کرد
پاکستان: تحریم های آمریکا ارتباطی با خط لوله انتقال گاز ایران ندارد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 اسفند 1402 ساعت 13:552024-02-28بين الملل

روسیه بر لزوم تحریم رژیم صهیونیستی به دلیل ممانعت از انتقال کمک ها تاکید کرد


واسیلی نبنزیا، نماینده دائم روسیه در سازمان ملل متحد بر لزوم تحریم رژیم صهیونیستی توسط شورای امنیت سازمان ملل تاکید کرد.

- واسیلی نبنزیا، نماینده دائم روسیه در سازمان ملل متحد بر لزوم تحریم رژیم صهیونیستی توسط شورای امنیت سازمان ملل تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، واسیلی نبنزیا، نماینده دائم روسیه در شورای امنیت سازمان ملل، شورای امنیت را مسؤول استفاده اشغالگران از گرسنگی به عنوان ابزار جنگی در نوار غزه دانست.

به نقل از المیادین، نماینده دائم روسیه در شورای امنیت سازمان ملل روز سه شنبه تاکید کرد که پیش نویس قطعنامه آمریکا در شورای امنیت درباره غزه جایگزینی ارائه نمی کند، بلکه مجوز دیگری برای کشتن است که ایالات متحده می خواهد به اسراییل اعطا کند.

نبنزیا در جریان یک جلسه توجیهی به شورای امنیت گفت: پیش نویس قطعنامه جایگزین شورای امنیت درباره وضعیت نوار غزه که توسط ایالات متحده پیشنهاد شده است، حاوی درخواستی برای آتش بس نیست و هدف آن گسترش حفاظت بین المللی برای عملیات اسراییل در نوار غزه است.

نبنزیا نسبت به خطرات وضعیت انسانی در غزه هشدار داد و با بیان اینکه یک چهارم جمعیت نوار غزه با گرسنگی مواجه هستند که بیشترین میزان قحطی در جهان است، خاطرنشان کرد: 90 درصد کودکان زیر پنج سال از کمبود غذا رنج می برند.


برچسب ها: شورای امنیت - شورای امنیت سازمان ملل - تحریم رژیم صهیونیستی - سازمان ملل - نماینده دائم - رژیم صهیونیستی - شورای
آخرین اخبار سرویس:

روسیه بر لزوم تحریم رژیم صهیونیستی به دلیل ممانعت از انتقال کمک ها تاکید کرد

روسیه بر لزوم تحریم رژیم صهیونیستی به دلیل ممانعت از انتقال کمک ها تاکید کرد