مطالب مرتبط:
نمایش خیابانی «بازگشت به خان نخست» اجرا می شود
بازگشت مربی جنجالی به تمرینات استقلال
بازگشت محمد ربیعی به تمرینات ذوب آهن آفتاب نو | اخبار ورزشی
قطار از ریل خارج شده خط 2 مترو به ریل بازگشت
بازگشت یاغی به تمرینات استقلال
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 اسفند 1402 ساعت 13:002024-02-20فرهنگي

نذر فرهنگی نمایش خیابانی «بازگشت به خان نخست»


نمایش خیابانی «بازگشت به خان نخست» به تهیه کنندگی و کارگردانی داریوش نصیری از 3 الی 6 اسفند ماه در محوطه تئاتر شهر اجرا می شود.

- نمایش خیابانی بازگشت به خان نخست به تهیه کنندگی و کارگردانی داریوش نصیری از 3 الی 6 اسفند ماه در محوطه تئاتر شهر اجرا می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نمایش بازگشت به خان نخست که پیش از این حائز دریافت رتبه نخست بخش دانشگاهی از سوی وزارت علوم در چهل و دومین جشنواره بین المللی تئاتر فجر می باشد که به همت اداره کل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه امیرکبیر در صحن این دانشگاه اجرای عموم داشته است، به مناسبت اعیاد شعبانیه و با هدف شادی بخشی در بستر جامعه از 3 الی 6 اسفند ماه، به مدت 4 شب ساعت 17 در محوطه تئاتر شهر اجرا می شود.

در این اثر نمایشی 50 دانشجو در رشته ها و مقاطع مختلف از استانهای کشور به عنوان بازیگر حضور داشته و سایر عوامل نمایش عبارتند از: طراح و نویسندگان:داریوش نصیری،مرتضی وکیلیان، مشاوران کارگردان:دکتر بهزاد آقاجمالی، دکتر سعید قاسمی، دستیار کارگردان و برنامه ریز:نگین زینی وند، گروه کارگردانی:رضاشفایی،آیلار صدرخواه،سامان ترده،علی صفری،سامان ایرانی،علی قراربخش ، عکاس و تصویربردار:امین سروری، طراح فضا: داریوش نصیری، مرتضی وکیلیان، طراح لباس:داریوش نصیری،نگین زینی وند، طراح پوستر و بروشور:امیرحسین ق


برچسب ها: نمایش خیابانی - نمایش - تئاتر شهر - بازگشت - دانشگاه - تهیه کنندگی - خیابانی
آخرین اخبار سرویس:

نذر فرهنگی نمایش خیابانی «بازگشت به خان نخست»

نذر فرهنگی نمایش خیابانی «بازگشت به خان نخست»