مطالب مرتبط:
زمینه آزادی 35 زندانی جرائم غیرعمد استان کرمان فراهم شد
وقتی انتخابات را مهندسی می کنید، با آزادی های مشروع مخالفت می کنید و فشار اقتصادی وارد می کنید/نیازی به دشمن نیست که مشارکت انتخاباتی را کاهش دهد
روزنامه جمهوری اسلامی : وقتی انتخابات را مهندسی می کنید، با آزادی های مشروع مخالفت می کنید و فشار اقتصادی وارد می کنید، نیازی به دشمن نیست که مشارکت انتخاباتی را کاهش دهد
محکومیت 26 میلیارد ریالی طلافروش مشگین شهری
کمک 200 میلیونی حامیان محسن چاوشی برای آزادسازی زندانیان غیرعمد استان یزد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 اسفند 1402 ساعت 09:552024-03-13اقتصادي

تعهد 20 میلیارد ریالی خیرین و فعالان اقتصادی ساوه برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد


خیرین و فعالان اقتصادی ساوه در جشن گلریزانی که دیشب برگزار شد، افزون بر 20 میلیارد ریال برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد متعهد شدند.

- ایسنا/مرکزی خیرین و فعالان اقتصادی ساوه در جشن گلریزانی که دیشب برگزار شد، افزون بر 20 میلیارد ریال برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد متعهد شدند.

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان مرکزی در حاشیه این مراسم به ایسنا گفت: در جشن گلریزان سال گذشته یک میلیارد و 300 میلیون تومان خیرین شهرستان ساوه برای آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد تعهد شد و با کمک ستاد دیه در مجموع یک میلیارد و 900 میلیون تومان جهت آزادی این زندانیان اختصاص یافت.

محمدحسن حسین بیگی با اشاره به اینکه از سال گذشته تاکنون 47 زندانی جرایم غیرعمد مختص شهرستان با مشارکت خیرین از زندان آزاد شدند، افزود: با کمک خیرین شمار آزادی زندانیان جرایم غیرعمد در سال جاری نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

وی افزود: با مشارکت خیرین شهرستان ساوه و کمک های ستاد دیه میانگین ماندگاری زندانیان جرایم غیرعمد در زندان حدود یک ماه است که بیانگر ظرفیت بالای خیرین این شهرستان در آزادی زندانیان است.

حسین بیگی تصریح کرد: علاوه بر مشارکت خیرین در آزادی زندانیان جرایم غیرعمد و محکومان مالی بخش عمده ای از دلایل آزادی زندانیان مرهون همکاری دستگاه قضایی و مددکاران ب


برچسب ها: جرایم غیرعمد - آزادی زندانیان - زندانیان - زندانی - فعالان اقتصادی - زندان - غیرعمد
آخرین اخبار سرویس:

تعهد 20 میلیارد ریالی خیرین و فعالان اقتصادی ساوه برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد

تعهد 20 میلیارد ریالی خیرین و فعالان اقتصادی ساوه برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد