مطالب مرتبط:
استخدام نماینده علمی فروش محصولات بهداشتی در بهبود تامین لیان در تهران
خرید لوازم آرایشی از دست فروش ها تهدید کننده سلامت
خرید لوازم آرایشی از دست فروش ها ممنوع/ ضرورت برچسب سلامت کالا
از دست فروش ها و زیر پله ای ها لوازم آرایشی نخرید
از دست فروش ها و زیر پله ای ها لوازم آرایشی نخرید
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 اسفند 1402 ساعت 12:252024-02-26پزشكي

محصولات آرایشی و بهداشتی را از داروخانه ها تهیه کنید


محمود آل بویه، مدیرکل امور فرآورده های آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو با بیان اینکه آسان ترین راه برای اطمینان از کیفیت و سلامت محصولات آرایشی و بهداشتی تهیه آنها فروشگاه های معتبر و داروخانه ها است، - گفت: لوازم آرایشی وارداتی نیز باید پروانه بهداشتی ورود و برچسب اصالت و سلامت کالا را داشته باشند.

مدیرکل امور فرآورده های آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو، از هموطنان خواست برای اطمینان از سلامت و کیفیت لوازم آرایشی و بهداشتی، این محصولات را از داروخانه ها تهیه کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، محمود آل بویه گفت: محصولات آرایشی و بهداشتی از فرآورده های پرمصرف کشور هستند و به دلیل ارتباط مستقیم این محصولات با سلامت افراد، برخورداری از استانداردهای کیفی در آنها بسیار حائز اهمیت است.

بنابراین سازمان غذا و دارو به عنوان یکی از ارکان متولی سلامت کشور، نقش مؤثری در حفظ و ارتقای کیفیت و بررسی ایمنی این محصولات و نیز نظارت بر بازارهای مصرف آنها دارد.

وی در توضیح دلیل گرایش جامعه به لوازم آرایشی، اظهار کرد: پاسخ این سوال به حوزه جامعه شناسی و فرهنگ باز می گردد ولی آنچه از ما به عنوان متولیان سلامت و مستقیم این حوزه انتظار می رود تضمین سلامت محصولات به این معنی که هم محصولات آرایشی و بهداشتی عاری از مواد مضر و ممنوعه در ترکیب خود باشند


برچسب ها: آرایشی و بهداشتی - محصولات آرایشی و بهداشتی - بهداشتی - سازمان غذا و دارو - محصولات آرایشی - محصولات - داروخانه ها
آخرین اخبار سرویس:

محصولات آرایشی و بهداشتی را از داروخانه ها تهیه کنید

محصولات آرایشی و بهداشتی را از داروخانه ها تهیه کنید