مطالب مرتبط:
واکنش چمران به قتل یک پاکبان تا واژگونی قطار در مترو
واکنش مهدی چمران درمورد قتل یک پاکبان
واکنش عجیب چمران به قتل یک پاکبان تهرانی
واکنش چمران به قتل یک پاکبان: اطلاعی ندارم
واکنش چمران در مورد قتل یک پاکبان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 اسفند 1402 ساعت 18:002024-02-20سياسي

واکنش چمران در مورد قتل یک پاکبان


چمران رییس شورای شهر تهران در مورد مرگ یک پاکبان اظهار کرد: در مورد مرگ این پاکبان را اطلاع دقیق ندارم، اما حوادثی که عمدتا شبانه رخ می دهد مسئله تصادفات است و لباس و رنگ هایی پیش بینی می کنند.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، رییس شورای شهر تهران از بررسی بودجه 1403 شهرداری تهران در جلسه امروز شورای شهر تهران در دو نوبت صبح و بعدازظهر خبر داد و در مورد سرانجام ساخت قطار ملی گفت: وعده ورود به خط تا پایان سال آینده را دادند.

مهدی چمران صبح امروز پیش از آغاز جلسه علنی شورای شهر با حضور در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در جلسه امروز بررسی بودجه آغاز می شود و همه دستور ها و تذکرات را حذف کرده ایم تا در پایان امروز بررسی بودجه به پایان برسد، گفت: در نظر داریم که تا همین اول اسفندماه بودجه تصویب شود.

وی در مورد حادثه روز گذشته خروج واگن از خط مترو با بیان اینکه قطاری در حال آزمایش بود و متأسفانه درحال آزمایش با موانع برخورد می کند، گفت: خوشبختانه حتی راهبر قطار آسیب جدی ندیده است؛ اما این حادثه ارتباطی با مسائل و دغدغه های تأمین واگن ندارد و حادثه ای بوده که پیش آمده و هنوز گزارش دقیق ارائه نکردند.

ورود قطار های ملی به خط مترو تا پایان سال آیندهرییس شورای شهر تهران در مورد سرانجام ساخت قطار ملی اعلام کرد: اعتبار قطارملی تأمین شده و شروع به کار کردن


برچسب ها: شورای شهر تهران - رییس شورای شهر تهران - شورای شهر - رییس شورای شهر - شهر تهران - تهران - مورد
آخرین اخبار سرویس:

واکنش چمران در مورد قتل یک پاکبان

واکنش چمران در مورد قتل یک پاکبان