مطالب مرتبط:
تلاش 200 متخصص برای پایداری سامانه های انتخابات
بهروز شعیبی در دانشگاه مالزی: تلاش دارم بخش های خوب زندگی را نشان دهم
فرمانده انتظامی آستارا: تلاش ما بر برگزاری انتخابات در امنیت کامل است + فیلم
نیروی زمینی ارتش تمام تلاش خود را در جهت تسهیل برگزاری انتخابات پای کار آورده است
فیلم| تلاش در خور تحسین بانوی 101 ساله بوشهری برای رای دادن
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 اسفند 1402 ساعت 07:552024-03-02ورزشي

تلاش قایقرانان برای کسب سهمیه پارالمپیک در سخت ترین شرایط تمرینی!


تیم ملی پاراکانو در حالی خود را برای مسابقات جهانی مجارستان جهت کسب سهمیه پارالمپیک پاریس آماده می کند که سخت ترین شرایط تمرینی خود را در دریاچه آزادی سپری می کند.

- تلاش قایقرانان برای کسب سهمیه پارالمپیک در سخت ترین شرایط تمرینی! تیم ملی پاراکانو در حالی خود را برای مسابقات جهانی مجارستان جهت کسب سهمیه پارالمپیک پاریس آماده می کند که سخت ترین شرایط تمرینی خود را در دریاچه آزادی سپری می کند.

احمدرضا طالبیان در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: آخرین اردوی آماده سازی ملی پوشان پاراکانو در سال جاری برای شرکت در مسابقات جهانی مجارستان در شرایطی در دریاچه آزادی در حال برگزاری است که به دلیل سردی هوا ورزشکاران سخت ترین شرایط تمرینی را سپری می کنند تا خود را برای شرکت در آخرین مرحله مسابقات کسب سهمیه پارالمپیک پاریس در مجارستان آماده کنند.

وی در پاسخ به این پرسش که نفرات اعزامی به مجارستان چه زمانی مشخص خواهند شد؟ افزود: به جز حضور در این اردو، فروردین ماه از ورزشکاران رکورد ورودی برای شرکت در مسابقات جهانی گرفته خواهد شد، کسانی که رکورد ورودی را کسب کنند به مجارستان اعزام می شوند.

سرمربی تیم ملی پاراکانو همچنین درباره وضعیت قایق ملی پوشان که قرار بود از آلمان وارد کشور شود، خاطرنشان کرد: هنوز قایق ها به دستمان نرسیده و فکر م


برچسب ها: کسب سهمیه پارالمپیک - سهمیه پارالمپیک - پارالمپیک - پارالمپیک پاریس - کسب سهمیه - مسابقات جهانی - دریاچه آزادی
آخرین اخبار سرویس:

تلاش قایقرانان برای کسب سهمیه پارالمپیک در سخت ترین شرایط تمرینی!

تلاش قایقرانان برای کسب سهمیه پارالمپیک در سخت ترین شرایط تمرینی!